MHG: een beetje EP3 in de civic P5
Pfoe, stoffig hier. Werd wel weer eens tijd voor een update.
Op dinsdag 20 oktober heb ik samen met Sennini mee gedaan aan de vroemdag. De zaterdag voor de vroemdag, heb ik Sennini een beetje geholpen met het upgraden van mijn remmen. Ben zelf niet de beste sleutelaar, maar al doende leren we wel. Huidige setup bestaat nu uit:
*VTI-fusees
*ITR remklauwen
*Nitrac 282mm remschijven
*Ferodo remblokken
*HEL- rvs remleidingen
*Dot 5.1 remvloeistof
Tijdens de vroemdag heb ik ze behoorlijk op hun donder gegeven en het remt echt als een idioot. Ik kon echt veel later remmen dan andere jaren.
Mijn nieuwe remmensetup:
De corsa A van mijn vriendin begon langzamerhand wat minder te worden kwa betrouwbaarheid, dus hebben we maar een vervanger gekocht:
Het is een Accord 2.4i executive uit januari 2004. De velgen die eronder zitten zijn 18 inch, maar niet echt onze smaak. Vandaar dat we de set winterwielen die de verkoper had, ook hebben gekocht. De wintervelgen gaan er dan snel onder en de 18 inch gaan de verkoop in. Als vervanging ben ik afgelopen zaterdag de FN2 velgen van Sincx gaan ophalen.
Verder liggen er nog wat goodies voor de civic klaar, die over een tijdje erop komen. Eerst nog al het gereedschap etc verhuizen naar de nieuwe garage.
Op dinsdag 20 oktober heb ik samen met Sennini mee gedaan aan de vroemdag. De zaterdag voor de vroemdag, heb ik Sennini een beetje geholpen met het upgraden van mijn remmen. Ben zelf niet de beste sleutelaar, maar al doende leren we wel. Huidige setup bestaat nu uit:
*VTI-fusees
*ITR remklauwen
*Nitrac 282mm remschijven
*Ferodo remblokken
*HEL- rvs remleidingen
*Dot 5.1 remvloeistof
Tijdens de vroemdag heb ik ze behoorlijk op hun donder gegeven en het remt echt als een idioot. Ik kon echt veel later remmen dan andere jaren.
Mijn nieuwe remmensetup:
De corsa A van mijn vriendin begon langzamerhand wat minder te worden kwa betrouwbaarheid, dus hebben we maar een vervanger gekocht:
Het is een Accord 2.4i executive uit januari 2004. De velgen die eronder zitten zijn 18 inch, maar niet echt onze smaak. Vandaar dat we de set winterwielen die de verkoper had, ook hebben gekocht. De wintervelgen gaan er dan snel onder en de 18 inch gaan de verkoop in. Als vervanging ben ik afgelopen zaterdag de FN2 velgen van Sincx gaan ophalen.
Verder liggen er nog wat goodies voor de civic klaar, die over een tijdje erop komen. Eerst nog al het gereedschap etc verhuizen naar de nieuwe garage.
De 18 inch velgen die onder de Accord zaten bij aankoop, zijn inmiddels verkocht. Ergens in November heb ik een setje FN2 Velgen overgenomen van Sincx. Aangezien de R zit in de maand zit, het weer beter weer is en de tuin bij ons toch binnen een maand ofzo nieuwe bestrating heeft, heb ik de zomervelgen gisteravond onder de Accord gezet. Het zijn dus de 18 inch FN2 velgen die ik bijna een half jaar geleden in Rotterdam ben gaan halen. Ik weet niet of de foto's te zien zijn, want picasaweb heeft wat kuren volgens mij.
Ik vind het super uitzien, het is meteen weer een beetje minder een ouwe lullenbak. Rest nu nog het monteren van de Type S lipkit die ik in december via het S2K-forum gekocht heb.
Ik vind het super uitzien, het is meteen weer een beetje minder een ouwe lullenbak. Rest nu nog het monteren van de Type S lipkit die ik in december via het S2K-forum gekocht heb.
-
- Knite Force
Afgelopen vrijdag wat aan de looks van de Accord gedaan. Er zit nu een Type S lipkit op de auto en ik ben er meer dan tevreden over moet ik zeggen. Is wel eens fijn om een body/lipkit te monteren waar de pasvorm 100% van is en je geen dag mee bezig bent om allerlei dingen aan te passen. OP 3 uurtjes tijd zat hij erop en het is meteen weer wat minder een ouwe lullenbak.

MHG wrote:nee, retourtje Rotterdam vanuit Maastricht. Als de Type S lipkit er straks opzit dan is het een hele verzameling NL bij elkaar. Auto in Tiel gekocht, velgen van Sincx gaan halen aan de kanten van Rotterdam en ik dacht dat de lipkit ook van de kanten van Rotterdam was.
Hoi,
Ik dacht dat dit niet mogelijk was omdat de achteraf set een andere is, waar had je die Type-S lipkit vandaan, vraagt een medelimburger uit Parkstad met een Executive?
- vtec vince