Ja geplakt met een speciale tape. Deze tape beschadigd het plastic niet als deze weer een keer los wil maken. Mijn AEM CAI is binnen, moest bijna 3 maanden wachten man. Weekend heb ik wat te doen en vervolgens komen de projector lampen. Eind dit jaar of begin volgend jaar Invidia G200 catback.
Ja Ja, mijn AEM CAI is geinstalleerd. Geluid is echt heeeeerlijk. Bij het normaal rijden is het gewoon echt stil, maar WOT tegen de 4 a 5K rpm begint het te brullen. Heerlijk is dat, totaaaal geen spijt.
Maaaar. Nu ziet de motorruimte er echt niet uit. Ik vind het erg lelijk met zo'n grote leegte. Het monteren zelf geen beetje moeizaam. Advies voor iemand die dat gaat doen, probeer een brug te regelen, gaat stuk makkelijker. De buis zelf is lastig in te krjigen. Je moet de voorbumper niet verwijderen, kan makkelijk zonder dit te doen.
Wat je wel moet doen is de linker voorwiel eraf halen en de kap bij de wielbasis. Voor de rest veel geduld bij het terug monteren. Foto's komen binnenkort.
Oh deze heb ik een klein stukje eruitgesneden en terug geplaatst. Maar moest vandaag wel nieuwe van die zwarte clipjes kopen. Ik ga morgen overdag foto's maken en zal deze posten.
Ik denk het wel. ALs je op internet zoekt klopt de foto niet met wat je werkelijk krijgt. Ik heb op vercshillende sites gezien dat ze een andere posten.
Wat vermogenwinst betreft voel ik dat hij tegen de 4 a 4,5K rpm meer trekkracht heeft en bij de 6.ooo rpm slaat de vtec harder aan.
En nogmaals je kunt op de snelweg heeeerlijk stil rijden en als je zin hebt kan je gas intrappen en gaat ie brullen.
Hah, De Tunnel, bestelde in het verleden, toen ik nog in de ice scene was, al mijn apparatuur bij hun. Goeie shop!
Hoe is het met die jongens daar?
En heb je al foto's van de update? Wil de visors wel zien.