ik zal nog is een updatetje doen
ik had dus begin dit jaar een AEM wideband gemonteerd zodat ik is kon kijken hoe de ITR was afgesteld (de meeste weten wel door wie :roll: )
eerste ritje trok ik al serieuze ogen :shock:
onder vtec VEEL te rijk en in vtec keihard schommelen tussen rijk en enorm arm
moest dus volledig trug afgesteld worden en dan maar besloten om naar CPL racing te gaan
waarom als ik naar de uk ga om hem laten af te stellen geen stapje hoger gaan
pret pakje
Skunk2 stage 2 nokjes
Skunk2 camgears
Skunk2 valve springs
Skunk2 retainers
Skunk2 camseal
Skunk2 vtec solenoidcover
RC injectors 370cc
Greddy distributieriem
mugen airbox (geen losse foto van

ops: )
dus een maandje geleden samen met kimbo naar CPL geweest
aanschuiven voor de trein
op de trein
op de UK hichway
bij CPL
klant van CPL (EP3 2250cc turbo 460pk)
CPL's civic :shock: (850pk) lag juist uit elkaar omdat er serieus gat in de versnellingsbak zat
stond nog leuk speelgoed binne =P~
op de bank
toen Guy van cpl juist was begonne met mappen vroeg hij direct wie dat de hondata had afgesteld :-?
trok echt op niks zei hij
toen hij klaar was zegt hij ineens "damn it makes some good power"
(dus ik al enorm blij

)
dan moest ik een testritje gaan maken (overal links rijden

)
en toen ik trug kwam kreeg ik de lach niet meer van men gezicht
is een heel andere auto nu ,rijd gewoon veel rustiger (beter)
nu ga ik eerst is zien wat hij bij IT op de bank doet ,wat ik wel kan zeggen is dat ik een 12wielpk bij heb
(heb volgens Guy zelfs het record van n/a integra's gebroken bij hem op de bank)
is echt voelbaar sneller geworden (pk's en koppel)
ben enorm verschoten van de mapping van CPL :shock:
bij deze big thanks aan DC2 voor de nokken ,klepveren en schotels
en aan Kimbo voor al de rest van de stukken
CPL FTW