White-ITR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
White-ITR
Posts: 60
Joined: Fri Feb 10, 2006 7:31 am
Contact:

Post by White-ITR »

@ Sinan :nee met een 6111 :lol:

@mr. X :heb momenteel nog geen sterkere klepveren steken maar worden binnekort gestoken samen met andere nokken en schoteltjes :wink:
(ik dacht dat de originele 9300 aankonden ofzoImage)

greetz :wink:
White-ITR
Posts: 60
Joined: Fri Feb 10, 2006 7:31 am
Contact:

Post by White-ITR »

ik zal is een updateke doen :D

heb ondertussen nog is wa prullekes gekocht
(sommige onderdelen steken er al efkes op zenne :o ops: )

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

en zo staat de R er nu bij

Image
Image
Image
Image

greetz :wink:
DC2
Posts: 1088
Joined: Fri Sep 26, 2003 3:43 pm

Post by DC2 »

Mooi hoor! De lipjes en skirts staan goed! 8)
jimmy
Posts: 257
Joined: Tue Jun 08, 2004 7:13 pm

Post by jimmy »

zeer mooie update's :thumbs:

nu nog en coilover setje 8)
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Ziet er bijzonder fraai uit zo :thumbs:
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Heel mooi.
Maar het lijkt wel alsof er veel kleurverschil is tussen de skirts/achterlipjes en de OEM lak.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Zeer fraai 8)
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

sodejuh die skirts zijn helemaal te gek :woow:
Weet iemand waar je die kan bestellen? en of als ze ook in CARBON leverbaar zijn? :lol:
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Het zij OEM Acura optional skirts en ze worden niet meer gemaakt!

Er zijn zeker wel replicas te koop denk ik...
jonas (R-garage)
Posts: 48
Joined: Wed Feb 27, 2008 4:37 pm
Contact:

Post by jonas (R-garage) »

goed bezig jef een van de betere in belgium ,respect voor uw itr
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Hele mooie ITR
White-ITR
Posts: 60
Joined: Fri Feb 10, 2006 7:31 am
Contact:

Post by White-ITR »

ik zal nog is een updatetje doen

ik had dus begin dit jaar een AEM wideband gemonteerd zodat ik is kon kijken hoe de ITR was afgesteld (de meeste weten wel door wie :roll: )
eerste ritje trok ik al serieuze ogen :shock:
onder vtec VEEL te rijk en in vtec keihard schommelen tussen rijk en enorm arm

moest dus volledig trug afgesteld worden en dan maar besloten om naar CPL racing te gaan
waarom als ik naar de uk ga om hem laten af te stellen geen stapje hoger gaan :D

pret pakje
Image

Skunk2 stage 2 nokjes
Image

Skunk2 camgears
Image

Skunk2 valve springs
Image

Skunk2 retainers
Image

Skunk2 camseal
Image

Skunk2 vtec solenoidcover
Image

RC injectors 370cc
Image

Greddy distributieriem
Image

mugen airbox (geen losse foto van :o ops: )

dus een maandje geleden samen met kimbo naar CPL geweest :D

aanschuiven voor de trein
Image
Image
op de trein
Image
op de UK hichway
Image
Image
Image

bij CPL :o
Image
Image

klant van CPL (EP3 2250cc turbo 460pk)
Image
Image
Image

CPL's civic :shock: (850pk) lag juist uit elkaar omdat er serieus gat in de versnellingsbak zat
Image
Image
Image
Image
stond nog leuk speelgoed binne =P~
Image

op de bank
Image
Image
Image
Image

toen Guy van cpl juist was begonne met mappen vroeg hij direct wie dat de hondata had afgesteld :-?
trok echt op niks zei hij Image

toen hij klaar was zegt hij ineens "damn it makes some good power"
(dus ik al enorm blij :D )

dan moest ik een testritje gaan maken (overal links rijden Image )
en toen ik trug kwam kreeg ik de lach niet meer van men gezicht
is een heel andere auto nu ,rijd gewoon veel rustiger (beter)

nu ga ik eerst is zien wat hij bij IT op de bank doet ,wat ik wel kan zeggen is dat ik een 12wielpk bij heb
(heb volgens Guy zelfs het record van n/a integra's gebroken bij hem op de bank)

is echt voelbaar sneller geworden (pk's en koppel)
ben enorm verschoten van de mapping van CPL :shock: Image

bij deze big thanks aan DC2 voor de nokken ,klepveren en schotels
en aan Kimbo voor al de rest van de stukken Image

CPL FTW
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Wauw, dat is serieuze shit zeg!!
M'n complimenten.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
bertjehonda
Posts: 351
Joined: Wed Apr 18, 2007 9:17 pm

Post by bertjehonda »

mooi om te zien dit. wordt wel serieus wat meegedaan.
je heb nu geen testresultaat van cpl?
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Sweeeeeeeeeeet!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Geweldig verslag! :thumbs:

Heeft u ook een dyno grafiek?
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Ja die dyno wil ik ook wel is zien Jef ^^
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Holy shit, hoe bedoel je topic bumpen ?
'98 JDM Integra Type-R
Gianni
Posts: 219
Joined: Fri Aug 20, 2010 4:59 pm

Post by Gianni »

mooi man en nette ITR, post die dyno eens :)
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

L4urenZ wrote:Holy shit, hoe bedoel je topic bumpen ?


:lol:

1,5 jaar maar..
moet toch kunne ? :razz: :lol: :lol:
Locked