Becas: EP3
eteuben wrote:Ik vindt persoonlijk deze uitlaat heel erg mooi onder een CRX. Ook de schuin gemonteerde stijl staat erg sportief.
Misschien een voorzetje. Misschien zie je er niks in!!
http://www.raceinspired.com/store/hondatech/invidiaCrx.jpg
gadver nee, dat hoort niet op zo'n auto. Die mugen demper daarentegen :twisted:
becas© wrote:eteuben wrote:Ik vindt persoonlijk deze uitlaat heel erg mooi onder een CRX. Ook de schuin gemonteerde stijl staat erg sportief.
Misschien een voorzetje. Misschien zie je er niks in!!
http://www.raceinspired.com/store/hondatech/invidiaCrx.jpg
gadver nee, dat hoort niet op zo'n auto. Die mugen demper daarentegen :twisted:
Vind het ook drie keer niks, ziet er zeer onnatuurlijk uit :shock: Ben ook een voorstander van de Mugen.
Ik vind wel dat de exclusieve Mugen kit slecht tot zijn recht komt met deze zwarte kleur. Dat is het grote nadeel van zwart helaas...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
BugsM wrote:voorzetje...
Dat is DE uitlaat :shock:
De eerste versie van de Mugen uitlaat zag er bijna hetzelfde uit, het enige verschil met de uitlaat op de foto is de vorm van de demper.
Op de foto is deze rond, de eerste Mugen versie in de jaren "90 had de demper de vorm van een vleugel!! Een zgn airofoil...
Is zelfs totaal anders... VTEC vleugeltje is echt een vleugeltje en de Mugen wing is een soort afdakje.
orgineel:
Mugen achtig (geen orginele):

orgineel:
Mugen achtig (geen orginele):

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
becas© wrote:Gewonnen op eBay, de kenners weten wel wat dit is:
Dat is een originele Mugen spoiler, verlengt je achter klep. Goed gezocht man!
Zeer gaaf en komt mooi uit met de spoilerloze achterklep, met andere woorden geen vervelende gaten als de EE8 spoiler eraf haalt. Cool!
Wat me ook opviel was je interieur; op de plaats van je verwarmings draaiknop zit iets anders en de zittingen van de struisvogel lederen stoelen zijn van niet van het genoemde vogel materiaal. Klopt dit?
Grz.