Martijn en CTR
Zo Martijn, bloedmooi hoor!!
Goeie keuze!
De catback setup is bijna hetzelfde als de mijne. Maar bij mij is de midpipe met demper 1 geheel.
Je pasvorm is perfect, zelfs bij de aansluiting bij de cat.
Vraagje = komt de backbox toevallig errug dicht bij de rear-swaybar?
Mocht je de CTR meer dan 3cm verlaagd hebben, let daar dan wel op. Kan namelijk bij snelle scherpe bochten naar links tegen elkaar kkomen.
Goeie keuze!
De catback setup is bijna hetzelfde als de mijne. Maar bij mij is de midpipe met demper 1 geheel.
Je pasvorm is perfect, zelfs bij de aansluiting bij de cat.
Vraagje = komt de backbox toevallig errug dicht bij de rear-swaybar?
Mocht je de CTR meer dan 3cm verlaagd hebben, let daar dan wel op. Kan namelijk bij snelle scherpe bochten naar links tegen elkaar kkomen.
- CTR-Voorburg
TODA
Gaat steeds beter, geluid wordt beter en beter.
Een beetje Raspy, maar dat is precies wat ik wil.
Ben verschrikkelijk tevreden over de SOUND
Maar toch zal de cat-vervanger er sneller onder gezet als verwacht, het klinkt toch niet helemaal zoals ik wil. Het tikken tegen de onderkant.
Even een foto van de Megan

Een beetje Raspy, maar dat is precies wat ik wil.
Ben verschrikkelijk tevreden over de SOUND

Maar toch zal de cat-vervanger er sneller onder gezet als verwacht, het klinkt toch niet helemaal zoals ik wil. Het tikken tegen de onderkant.
Even een foto van de Megan

Toda
Is zeker op die manier op te lossen, maar door de uitgave van de catback en de Megan zit ik niet te springen om een spruit.
De plannen voor de toekomst zijn vrij helder.
Er komt een TODA HEADER alleen moet ik daar nog ff voor sparen.
Volgende week wil ik even gaan proberen of het met die megan weg is anders moet ik een vulring laten maken,zodat ik wat ruimte kan maken.
Maar ik houd jullie op de hoogte.
Martijn
De plannen voor de toekomst zijn vrij helder.
Er komt een TODA HEADER alleen moet ik daar nog ff voor sparen.
Volgende week wil ik even gaan proberen of het met die megan weg is anders moet ik een vulring laten maken,zodat ik wat ruimte kan maken.
Maar ik houd jullie op de hoogte.
Martijn
update
Frans is ook overal te bekennen, hangt overal tussen, onder en achter.
Even weer een korte Update.
Ik dacht even van de tik af te zijn, had namelijk al een poos rustig aan rondgereden met het idee dat alles nog even in moest hangen?????.
Maar fout gedacht even door de tunnel, kon het niet laten, en daar was ze weer "De Tik " dilemma dilemma dilemma.
Heb weer eens naar de onderkant gekeken en kan alleen dat plekkie vinden.
Even weer een korte Update.
Ik dacht even van de tik af te zijn, had namelijk al een poos rustig aan rondgereden met het idee dat alles nog even in moest hangen?????.
Maar fout gedacht even door de tunnel, kon het niet laten, en daar was ze weer "De Tik " dilemma dilemma dilemma.
Heb weer eens naar de onderkant gekeken en kan alleen dat plekkie vinden.