Page 3 of 3
					
				
				Posted: Wed Sep 28, 2005 11:26 pm
				by IvoG
				Wat ik vandaag gezien heb is pas echt gemak Sander: met een enkele simpele handeling de foutcodes uitlezen en ook weer resetten! 8)
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 29, 2005 11:57 am
				by HondArd
				IvoG wrote:Wat ik vandaag gezien heb is pas echt gemak Sander: met een enkele simpele handeling de foutcodes uitlezen en ook weer resetten! 8)
Geef de handleiding dan maar eens, ben benieuwd.
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 29, 2005 12:19 pm
				by HONDA
				Handeling... geen handleiding. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 29, 2005 2:39 pm
				by HondArd
				VTECCIE wrote:Handeling... geen handleiding. 
  
De handleiding van de handeling natuurlijk :wink: . Als Ivo het uitlegt is het toch een soort van handleiding, toch?
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 29, 2005 7:22 pm
				by IvoG
				:lol: Nee, het is toch een handeling hoor! :lol:
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 29, 2005 7:58 pm
				by Gaskleppie
				Wat ik vandaag gezien heb is pas echt gemak Sander: met een enkele simpele handeling de foutcodes uitlezen en ook weer resetten! 
Mooi he?
Calvin in optima forma! hahahaha
Die gozer programmeert even in een civic 92-95 P30 ecu dat je de codes kan uitlezen door met contact aan, motor uit en vol gas te geven!!  En dat je de codes en ecu kan resetten door je rem in te trappen!!!
hahahaha, echt heel mooi! Binnenkort krijg ik het ook.
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Oct 01, 2005 12:58 pm
				by roblom
				Whehe, das wel cratief bedacht idd.
			 
			
					
				
				Posted: Sat Oct 01, 2005 8:53 pm
				by HondArd
				Ik krijg het toch anders niet voor elkaar, of moet je dan eerst een foutmelding gehad hebben, en waar komt die foutcode dan in beeld?
			 
			
					
				
				Posted: Sat Oct 01, 2005 11:58 pm
				by IvoG
				:lol: :lol: :lol:
Het is 1 oktober Ard, geen 1 april! :lol: :lol:
Gaskleppie wrote:Die gozer programmeert even in een civic 92-95 P30 ecu dat je de codes kan uitlezen
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Oct 02, 2005 10:14 am
				by Gaskleppie
				OP je dashboard. Het lampje wat nu brand gaat dan knipperen. Knippertjes tellen. lang is 10 kort is 1, alles optellen en klaar.
			 
			
					
				
				Posted: Thu Oct 20, 2005 11:38 pm
				by Katana
				Nu twee keer weer een foutmelding gehad.
Dit was wederom met een koude motor.
Als ik er twee maal per dag mee rij is er geen probleem, na twee dagen stil te staan heb ik afgelopen week dus twee maal een foutmelding gehad.
Bij starten loopt ie op drie poten en na drie minuten gaat ie gewoon lopen. Lampje brand meteen.
Computer uitgelezen met de melding ;misfire cilinder 1, misfire cilinder 2.
...
 :japan:
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 21, 2005 8:31 am
				by accordR alias AccordS
				Ik word ook een beetje moe van dat lampje.
Van de week brande hij weer.
Ik bracht hem afgelopen maandag naar de dealer....... gaat het lampje 2 km voor dat ik bij de dealer ben UIT.
Ik heb hem toch bij de dealer neergezet en zei "veel plezier ermee":twisted:
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 21, 2005 8:49 am
				by Gaskleppie
				Gaan jullie beide eens heeeel snel naar een bedrijf dat aan injector cleaning doet!  Sommige dealers hebben er ook spullen voor.
Dit kan je echt je motor kosten hoor!!
Verstopte injectors kunnen je zuigers laten smelten!
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 21, 2005 12:06 pm
				by Voodoo
				Ik heb dit probleem ook gehad, nadat de injectoren waren schoongemaakt..waren alle problemen weg. Loop er niet te lang mee zoals Frank dat al zei, want anders wordt het een dure kwestie.
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... 95&start=0 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 21, 2005 6:35 pm
				by Katana
				Heren,
Bedankt voor je link.
Ik breng het kind volgende week naar de garage.
mzl. :japan:
			 
			
					
				
				Posted: Sat Oct 29, 2005 8:08 am
				by Katana
				
 Na twee dagen in een civic 5 deurs(ruilauto) heb ik gisteren mijn ATR opgehaald.
Injectoren en brandstof filter schoongemaakt en vervangen.
Wat een verademing, nu probeer ik er twee dagen af te blijven om te zien of het probleem opgelost is.
Motor voelt tikkie soepeler aan.
Word vervolgd.. :japan:
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Apr 14, 2006 11:38 pm
				by Katana
				Mijn probleem was opgelost, hoe gaat het met die van jou Peter?
Grz
			 
			
					
				
				Posted: Sat Apr 15, 2006 5:03 pm
				by accordR alias AccordS
				Ze hebben hem eind vorig grondig gereinigd, 
Nu geen problemen meer
EGR klep was gewoon goed vuil
			 
			
					
				
				Posted: Sun Apr 16, 2006 11:07 pm
				by Katana
				accordR wrote:Ze hebben hem eind vorig grondig gereinigd, 
Nu geen problemen meer
EGR klep was gewoon goed vuil
Goede zaak! :thumbs: