Ik zou dus om de redenen die Kar-ming aangeeft niet meedoen aan rondjes op zo'n dag. Je kan nog goed bezig zijn zelf maar er hoeft een iemand anders niet op te letten en jij zit in de nasleep van zijn fout.
En ik zou het vooral geen racen noemen, dat zo betekenen dat de tijd en de positie belangrijker zouden kunnen worden bij sommigen dan de veiligheid.
Vorig jaar mocht je idd wel rijden op het circuit, maar dat was de ideale lijn rijden achter een safety-car. Dus echt racen??? Ik weet niet hoe het dit jaar is?
Tom wrote:Vorig jaar mocht je idd wel rijden op het circuit, maar dat was de ideale lijn rijden achter een safety-car. Dus echt racen??? Ik weet niet hoe het dit jaar is?
Leuk een safety-car, maar dit werkt niet als met 6 man bent :-)
Er wordt op zo'n dag niet geraced. De safetycar houdt het tempo opzettelijk laag. Honda heeft natuurlijk ook niet graag dat er een stel van hun klanten hun auto totalloss rijden op hun "familyday".
Op zich is circuitrijden niet gevaarlijk natuurlijk. het wordt pas link als je d'r een of meerdere mafkezen tussen hebt zitten die zich Schumacher wanen en zichzelf en anderen in gevaar gaan brengen.
CWATR wrote:Op zich is circuitrijden niet gevaarlijk natuurlijk. het wordt pas link als je d'r een of meerdere mafkezen tussen hebt zitten die zich Schumacher wanen en zichzelf en anderen in gevaar gaan brengen.
zoals dus verleden jaar gebeurd is op de honda family day.
lag een civic sedan vti model 97 op de kop
Onderstaand de clubs die zich hebben ingeschreven, het gaat er weer prachtig uitzien met al die bijzondere Honda's. Van de Prelude en CRX club hebben wij nog geen bevestiging ontvangen, maar die komt vast nog wel.
Clubnaam Honda Vriendenkring NS-X club Honda S800 Club DelSolClub Lowlands S2000 Owner Club Honda Type-R Club Honda Fanatics CRX Club Holland Prelude Team Holland Prelude Team Holland (onder 2 namen ingeschreven, nog niets aangemeld)
Wij verwachten de auto's die op de paddock komen te staan tussen 08.15 en 08.30 uur. Als de voorzitters zich dan melden bij de informatiebalie, dan krijgen jullie daar verdere info. Peter Fitters van de Type-R club is coordinator voor de clubs en neemt contact op met iedereen.
Er zijn 2 clubleden die elk een kraam hebben gereserveerd voor verkoop van miniaturen en/of bouwdozen. Mochten er nog meer een kraam willen hebben, laat het even weten.
Voor een aantal zaken kunnen wij wel degelijk hulp gebruiken deze dag, maar dat hoor je ter plaatse wel.
meer info volgt.
Maar het probleem van de 10 auto's is tot nu toe opgelost. ( als het er maar niet meer dan 15 worden. )
Da's wel erg vroeg, 8:15 in Assen staan. Kunnen we eerst om 5:00 bij iemand op de koffie gaan om daarna gezamelijk aan te rijden :dunno: . Bij mij mag het, maar ik woon een beetje uit de richting.
Is er toevallig iemand die langs Deventer (OV) komt en mij op kan pikken om mee te rijden? Aangezien ik de trip naar UK heb gemist wil ik deze keer wel graag mee...
Ps. Deventer ligt vlakbij Apeldoorn, dat is wat meer bekend denk ik :wink: