ledenvergadering 2005
Er staat een filmpje van Ron online op de website. Mochten mensen foto's hebben dan kunnen ze die naar mij opsturen. Meld van te voren via PM wel even dat je dit gaat doen zodat ik genoeg ruimte in mijn inbox heb.
Het liefst heb ik 640x480 foto's aangezien mij dat veel werk bespaard.
Het liefst heb ik 640x480 foto's aangezien mij dat veel werk bespaard.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG wrote:Die vervuiling komt onder het rijden wel weer goed, was bij mij ook het geval. Maar laat morgen toch even de code uitlezen, dan weet je echt zeker.
Codes 71.1, 72.1, 73.1. Komt neer op cilinders weigeren, oftewel misfires. Bij Van Putten konden ze er niets aan doen want ze wisten niet wat Van den Akker er allemaal aan had laten doen. Ze vonden ze hem trouwens niet helemaal lekker lopen alsof hij niet altijd op 4 pitten liep. Contact opgenomen met Van den Akker en die haden het er over dat het binnen een paar tankbeurten met goede benzine (dus geen "witte pomp" spul) het allemaal wel goed zal komen. Maar voorlopig geen sprintjes trekken als er een paar opdringerige (sl)Opels GSI's naast m'n ATR staan bij het stoplicht :evil:
AccordTypeaRd wrote:IvoG wrote:Die vervuiling komt onder het rijden wel weer goed, was bij mij ook het geval. Maar laat morgen toch even de code uitlezen, dan weet je echt zeker.
Codes 71.1, 72.1, 73.1. Komt neer op cilinders weigeren, oftewel misfires. Bij Van Putten konden ze er niets aan doen want ze wisten niet wat Van den Akker er allemaal aan had laten doen. Ze vonden ze hem trouwens niet helemaal lekker lopen alsof hij niet altijd op 4 pitten liep. Contact opgenomen met Van den Akker en die haden het er over dat het binnen een paar tankbeurten met goede benzine (dus geen "witte pomp" spul) het allemaal wel goed zal komen. Maar voorlopig geen sprintjes trekken als er een paar opdringerige (sl)Opels GSI's naast m'n ATR staan bij het stoplicht :evil:
Die codes had ik ook, vervolgens mijn injectoren door mijn dealer laten schoonmaken...probleem verholpen.
VTECCIE wrote:Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Ik heb hier nog wat foto's staan van de vergadering, niet veel maar ik heb de mooiste uitgekozen.
http://gallery94415.fotopic.net/c274514.html
Voodoo wrote:VTECCIE wrote:Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Ik heb hier nog wat foto's staan van de vergadering, niet veel maar ik heb de mooiste uitgekozen.
http://gallery94415.fotopic.net/c274514.html
Gave foto's man! Had ik nou maar mijn eigen camera meegenomen. Nog nooit zoveel Type-R's op een rij gezien, maar het is wel een erg gaaf zicht. Kan er mij iemand trouwens uitleggen waarom op een gegeven moment alle ITR's er uitgelicht werden (naar voren gereden) om apart op de foto gezet te worden? Of was dat een spontaan initiatief?
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
AccordTypeaRd wrote:Voodoo wrote:VTECCIE wrote:Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Ik heb hier nog wat foto's staan van de vergadering, niet veel maar ik heb de mooiste uitgekozen.
http://gallery94415.fotopic.net/c274514.html
Gave foto's man! Had ik nou maar mijn eigen camera meegenomen. Nog nooit zoveel Type-R's op een rij gezien, maar het is wel een erg gaaf zicht. Kan er mij iemand trouwens uitleggen waarom op een gegeven moment alle ITR's er uitgelicht werden (naar voren gereden) om apart op de foto gezet te worden? Of was dat een spontaan initiatief?
Thxxx, beetje jaloers? :lol:
Ik had ze gevraagd om dat te doen, omdat ze in de eerste serie foto's wat verder weg stonden en klein op de foto's kwamen te staan. Door ze naar voren te halen stonden ze beter in beeld.AccordTypeaRd wrote:Kan er mij iemand trouwens uitleggen waarom op een gegeven moment alle ITR's er uitgelicht werden (naar voren gereden) om apart op de foto gezet te worden? Of was dat een spontaan initiatief?
Mijn idee was om dit met elk model te doen, maar het was nu al een heel gedoe om de iedereen op de juiste plek te krijgen, laat staan als ik om de beurt ene groep had uitgelicht! :lol:
We kunnen het een ander keertje proberen op een plek waar we wat meer ruimte hebben om rond elkaar heen te manouvreren en niet naar een vergadering moeten. :wink: