hardcorehonda (08-2010 aangepaste uitlaat)
-
-
-
-
-
das een set goede dempers ! ik hoor tot nu toe alleen maar positieve dingen over TEIN dempers. maarja aangezien de prijs mag dat wel.
http://www.az350.com
[url]my350z.com[/url]
[url]my350z.com[/url]
-
Blowie wrote:das een set goede dempers ! ik hoor tot nu toe alleen maar positieve dingen over TEIN dempers. maarja aangezien de prijs mag dat wel.
Ik hoop dat dit idd eindelijk is wat ik zoek...
ik heb diverse auto's mogen rijden met de flex set en de SS set..
beviel me goed..... aleen nooit het geld gehad om het te kunnen aanschaffen.
Mijn vorige/huidige apex set was volgens vele toenertijd (5jaar geleden) ook super.. en zelf nu beweren mensen da deze sets goed zijn...
Ik ken 3 mensen die niet tevreden zijn met de apex... wellicht hebben we allemaal maandag ochtend sets gekocht..

-
Voodoo wrote:Waarom heb je eigenlijk de Flex en niet de Superstreet genomen, daar ben ik wel benieuwd naar. Of heb je niet in een auto met Superstreet geprobeerd, schijnt dat dit ook zeer goed is.
Ik vond de SS net ff te zacht overkomen.. en ik vertrouw mijn OEM veerschotels boven niet meer.
De ss gebruikt de oem schotels of je moet de pillowbal kit erbij nemen.
Tevens kun je bij de FLEX de hoogte van je auto veranderen zonder de voorspanning van je veer te verzieken.
Het prijs verschil was zodanig dat ik toch meer heb uitegeven en de FLEX heb genomen.