Een nieuwe auto, een groot avontuur!
Re: Een nieuwe auto, een groot avontuur!
Shit!!
2 gelukjes, je hebt zelf niks en kan de schade verhalen!
2 gelukjes, je hebt zelf niks en kan de schade verhalen!
Schade is nooit leuk maar uiteindelijk is het belangrijkst idd dat je zelf niks hebt. Het is wat gedoe maar uiteindlijk komt je auto wel weer in orde. Succes ermee!
-
Dank jullie allemaal voor het medeleven!
Vandaag even de CTR op de brug gehad..
Rechter velg krom en speling op het bovenste lager van de veerpoot...
Komt wel goed met de schade! Het had idd veel slechter kunnen aflopen..
Vandaag even de CTR op de brug gehad..
Rechter velg krom en speling op het bovenste lager van de veerpoot...
Komt wel goed met de schade! Het had idd veel slechter kunnen aflopen..
een opeens juichende uitlaatbrul geeft aan dat Dr Jekyll achterin is gaan zitten en dat Mr Hyde de macht heeft overgenomen.
Hele Mooie CTR CW !! Jammer van de schade, zul je altijd zien ah je zon mooie auto heb.
Suc6 met de schadeherstel en veel plezier ermee !!
Suc6 met de schadeherstel en veel plezier ermee !!
Suc6 met schadehersteld. Spijtig genoeg komen datsoort van incidenten nogsteeds vaak voor
Ik herinner mij nog een zilvere NSX die egt een identieke situatie heeft gehad. Gelukkig kan jij het zelf inspecteren en meeste zelf alvast goed inspecteren zodat er niks over het hoofd word gezien. Velg word wel lastig om die te vinden in CW denk ik.

-
Wauw wat een mooie ep3 in CW!
Balen van de schade
maar dat gaat vast wel goedkomen! Sterkte ermee!
Balen van de schade

-
Thanx allemaal!
Helaas gaat het allemaal niet zo voorspoedig als gehoopt.
De Civic is 2 weken geleden voor een schade-expertise aangeboden en er zijn diverse dingen niet meegenomen in het taxatiebedrag.
Na een vervelend telefoontje met de taxateur en hem goed duidelijk gemaakt wat er is gebeurt houd deze voet bij stuk.
Ik heb meteen de verzekering laten weten hoe ik erover dacht en dit is voorgelegd bij het expertisebedrijf.
Helaas heb ik nog steeds niks gehoord.
Punt is dus dat ik nog steeds met een auto met wat schade rijd die echt gerepareerd moet worden..
Dit kan ikm nog niet doen omdat er nog geen antwoord is van het expertisebedrijf en misschien moet de Civic voor een her-expertise..
Al met al baal ik hier goed van en zit ik dus weer met gezeik..
Helaas gaat het allemaal niet zo voorspoedig als gehoopt.
De Civic is 2 weken geleden voor een schade-expertise aangeboden en er zijn diverse dingen niet meegenomen in het taxatiebedrag.
Na een vervelend telefoontje met de taxateur en hem goed duidelijk gemaakt wat er is gebeurt houd deze voet bij stuk.
Ik heb meteen de verzekering laten weten hoe ik erover dacht en dit is voorgelegd bij het expertisebedrijf.
Helaas heb ik nog steeds niks gehoord.
Punt is dus dat ik nog steeds met een auto met wat schade rijd die echt gerepareerd moet worden..
Dit kan ikm nog niet doen omdat er nog geen antwoord is van het expertisebedrijf en misschien moet de Civic voor een her-expertise..
Al met al baal ik hier goed van en zit ik dus weer met gezeik..
een opeens juichende uitlaatbrul geeft aan dat Dr Jekyll achterin is gaan zitten en dat Mr Hyde de macht heeft overgenomen.
dat is echt vervelend.hopen maar dat het snel wordt opgelost.groeten klaas
honda civic ep3 ctr
Volgensmij mag je je eigen taxateur kiezen, mits beedigd, en heb je recht op een contra expertise. Heel erg balen en idd klote dat je met schade rond moet blijven rijden!
Sterkte en laat je niet gek maken door de verzekerings maatschappij!
Sterkte en laat je niet gek maken door de verzekerings maatschappij!
- vtec vince
Dit is wat er in de praktijk altijd gebeurd.
Als je met een nieuwe auto schade hebt zul je de schade waarschijnlijk 100% vergoed krijgen.
Maar heb je schade aan een auto die al aardig op leeftijd is, dan word je echt niet vrolijk van een taxateur.
Het zijn onderdelen die al jaren gebruikt zijn en dan word de prijs die ze willen uitkeren ook gebaseerd op loop/sloop onderdelen.
Want je mag er niet op vooruit gaan.
Het blijft een kat en muis spelletje waarvan je meestal aan het kortste eind trekt.
Iig succes ermee.
Als je met een nieuwe auto schade hebt zul je de schade waarschijnlijk 100% vergoed krijgen.
Maar heb je schade aan een auto die al aardig op leeftijd is, dan word je echt niet vrolijk van een taxateur.
Het zijn onderdelen die al jaren gebruikt zijn en dan word de prijs die ze willen uitkeren ook gebaseerd op loop/sloop onderdelen.
Want je mag er niet op vooruit gaan.
Het blijft een kat en muis spelletje waarvan je meestal aan het kortste eind trekt.
Iig succes ermee.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
Afgelopen Zaterdag Wesley met de EK9 even geholpen met wat spullen inbouwen, onderhoud en wat reparatie dingetjes bij het autobedrijf waar ik werk.
Flink gelachen, lekker bezig geweest en zonder goed gereedschap en ervaring was het een stuk moeilijker geweest
Natuurlijk heeft Wesley wat foto's gemaakt..

Flink gelachen, lekker bezig geweest en zonder goed gereedschap en ervaring was het een stuk moeilijker geweest

Natuurlijk heeft Wesley wat foto's gemaakt..

Wit is toch wel met stip de mooiste kleur voor een EP3!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- vtec vince
HONDA wrote:Wit is toch wel met stip de mooiste kleur voor een EP3!
X2
Hoe staat het met de schade afhandeling dickie?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Nice pictures!
-
vtec vince wrote:X2
Hoe staat het met de schade afhandeling dickie?
Phoe...
De veerpoot heb ik inmiddels vervangen.
Na wat getouwtrek heb ik toch besloten om het te laten rusten.
Kwam er op neer dat ik het echt niet ging winnen, ook niet met behulp van de rechtbijstand.
Heb wel laten weten in het vervolg nooit meer met dit schade-expertisebedrijf in contact te komen.
- Knite Force
Welk bedrijf was da?
-
Weet ik niet meer.. Maar staat in de papieren en mails die we hebben 
Nog even een foto van de EP3, thanx 2 John

Nog even een foto van de EP3, thanx 2 John

-
Vandaag een heerlijk ritje gehad met de Beat!
Zelfs nog een bekende grijze NSX gespot die nog even vriendelijk zwaaide!
Voordat we met onze kleinste gingen rijden hebben we nog even wat foto's gemaakt van de EP3, die is gister helemaal gepoets door onze auto poetser op de zaak.
Jeetje wat een verschil!

Zelfs nog een bekende grijze NSX gespot die nog even vriendelijk zwaaide!
Voordat we met onze kleinste gingen rijden hebben we nog even wat foto's gemaakt van de EP3, die is gister helemaal gepoets door onze auto poetser op de zaak.
Jeetje wat een verschil!