Je hoeft zeker geen dag verlof te nemen. Ik ga ervanuit dat iedereen wel moet werken.
ja maar als ik al 2.5 uur moet rijden, Dan moet ik om 16:00 weg vanuit IJmuiden, reken dan de files rondom amsterdam/Utrecht mee.
Dus wil ik er om 18.30 kunnen zijn, zal ik rond 2 a half 3 al weg moeten. Maar komt goed. Wendy, kan je mij overigens als +1 op de lijst zetten ?
Kom vanaf Zaandam. Zal niet een betere route hebben dan jij. Wellicht wat afspreken. Zal zeker eerder van werk moeten vertrekken om het een en ander voor te bereiden.
Ik kom dat weekend (15 t/m 17 toch?) ook mee, hoewel ik misschien niet met alles mee kan/wil doen, vooral de avond activiteiten, want ik kom samen met mijn vrouw en zoontje (4). Als dat lastig wordt qua hotel, dan regelen we zelf wat in de buurt.
Is er iemand die gereedschap (eenvoudig doppensetje, schroevendraaiers etc) mee brengt? Ik heb thuis een grote niet sluitbare kist met gereedschap en die is niet erg handzaam.
Zolang alles goed vast blijft zitten en heel blijft heb ik niks nodig maar voor zekerheid..
Asch600RR wrote:Is er iemand die gereedschap (eenvoudig doppensetje, schroevendraaiers etc) mee brengt? Ik heb thuis een grote niet sluitbare kist met gereedschap en die is niet erg handzaam. Zolang alles goed vast blijft zitten en heel blijft heb ik niks nodig maar voor zekerheid..
Ik heb in de auto ALTIJD een nood kitje. Hier zit een schroevendraaier in met bitset en ook een kleine sleutel met doppenset voor kleine dingen. Het is voldoende om lichte schroeven, bouten en moeren los te krijgen/vast te zetten. Een rolletje plakband ligt ook altijd in de auto, incl, een pompje met autoaansteker, maar geen reparatieset voor banden.
Voor degenen die eventueel willen pre-meeten, ik heb met Laurenz afgesproken dat we tussen 15:30 en 16:00 uur verzamelen op de foodstrip in Amsterdam. Is ruim maar willen ook rustig er naar toe rijden. Laat anders even weten of er nog meerdere willen verzamelen: