Volgend jaar terug belg in F1!!!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Roy

Post by Roy »

Webber's Car = Sabotaged!
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Edit: Ze mochten het beide gebruiken alleen werkte het op Webbers auto niet, sorry.

Maare, wat vinden we hier van de straffen voor Alonso en Hamilton?
Wat deden ze fout?
http://www.youtube.com/watch?v=S8gncdGKib4
dutchfv

Post by dutchfv »

ik vond dat nou echt een race ongeluk,..... en als er dan iemand gestrafd zou moeten worden dan is dat alonso.
Wat gebeurt er nu;......... allebei 20 seconden waardoor alonso op de zelfde plek blijft( dus eigennlijk niet echt gestraft) en hamilton ook 20 sec wat hem dus een plek kost en de nodige punten.
Belachelijk,...... ik was al weer vergeten waar FIA voor stond maar mijn geheugen is weer opgefrist

Ferrari International Assistance
boikel

Post by boikel »

Lijkt mij een inschattingsfoutje van Alonso, niet iets waar een straf voor gegeven hoeft te worden.
Tenck

Post by Tenck »

Lijkt wel alsof Hamilton een beetje lift van zijn gas, maar dat is zijn goed recht. Moet Alonso maar beter opletten. In mijn ogen ook een onterechte straf.
Nick b16

Post by Nick b16 »

Die straffen zijn echt belachelijk...
Straks durven ze geen duel meer aan omdat ze anders gestraft worden.
Ik dacht dat de FIA het nou juist spannender wilde hebben?
ChristopheR

Post by ChristopheR »

Nick b16 wrote:Die straffen zijn echt belachelijk...
Straks durven ze geen duel meer aan omdat ze anders gestraft worden.
Ik dacht dat de FIA het nou juist spannender wilde hebben?

Voila, racen is je plaats verdedigen en anderen inhalen. Soms ook duels die er al dan niet een beetje over zijn. Ze moeten elkaar natuurlijk ook weer niet van het circuit rijden. Maar dit was een geweldig gevecht tussen Alonso en Hamilton. Dit was reclame voor de sport!
LCR

Post by LCR »

Dat is racen..beide niet straffen..klaar.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Hamilton zou ongeoorloofd heen en weer gegaan zijn om te verdedigen. Kan iemand me vertellen wanneer dat geweest is? Bedoelen ze het moment dat ze elkaar raakte? Ze kwamen net een bocht uit, dus hoe kan je dan al te veel heen en weer gegaan zijn?
En dat Alonso een straf kreeg voor dit ongelukje gaat nergens over. Part of the game....

Soms lijkt het erop dat als een rijder meerdere keren op het randje heeft gezeten qua wat mag of niet, ze hem toch een keer willen pakken. En dan nemen ze in dit geval maar deze aanrijding als reden om dat te doen. Je moet er eens op letten in de volgende races.
Jo&

Post by Jo& »

Beetje actie is juist leuk. Om nou al die tijd naar een paar auto's te kijken die achter elkaar aan rijden is geen reet aan.

Enige wat dan spannend zou zijn, zijn de pitstopts... maar daar kijk je niet voor. Ik zie liever rijdende auto's!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Jo& wrote:
Enige wat dan spannend zou zijn, zijn de pitstopts... maar daar kijk je niet voor. Ik zie liever rijdende auto's!

Daarom kijk ik enkel nog maar Indycar, V8 Supercars & Fia GT1.

Daar heb je tenminste nog wat acties + geniale pitstops
'98 JDM Integra Type-R
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Zo! Heb je die pit stops gezien van de V8 supercars? Die gasten wisselen in hun 1tje binnen 3 sec een wiel. Daar hebben ze in de F1 3 man voor nodig!
Ramon

Post by Ramon »

De race van afgelopen zondag vond ik de beste die ik ooit in de F1 gezien heb.

Ik vind trouwens dat D'ambrosio het erg goed deed, constant stuk rapper dan Glock dan kan je wel wat...hopelijk kan i nog wat verbeteren dan is het een aanwinst voor de F1, alleen z'n auto is niet vooruit the branden.
ChristopheR

Post by ChristopheR »

Ja, hij doet het goed met de beperkte middelen die hij heeft. Hopelijk merkt een beter en groter F1-team dit op.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Gaskleppie wrote:Zo! Heb je die pit stops gezien van de V8 supercars? Die gasten wisselen in hun 1tje binnen 3 sec een wiel. Daar hebben ze in de F1 3 man voor nodig!

Dat bedoel ik :) Plus dat ze gewoon de laatste 10 rondjes doorraggen op compleet versleten banden om zo toch nog hun 1e plek te verdedigen...
'98 JDM Integra Type-R
Locked