Tsja ik ben zeker geen voorbeeld bestuurder voor wat betreft snelheid...
Maar er zijn een paar dingen die ik pertinent niet doe. Door rood rijden en bumperkleven. Als iemand te lang links rijdt zet ik mn knipperlicht aan en geef groot licht enz.
Ik heb een hekel aan bumper klevers en nog erger aan een sterrenhemel op mn motorkap.
Kwa boetes kan ik zeggen dat ik een heel goed oplettend vermogen heb. Blijkt ook bij Rally's met nummers zoeken enz.
Boetehistorie:
Toen ik net mn Type-R had een keer in Duitsland binnen de bebouwde kom. Ik reed netjes 50, dacht ik. Mocht je er 30. Lasergun -> 47km/uur. Tsja ik moest met creditcard betalen maar die had ik niet. Met heel veel praten, handen en voeten uitgelegd dat het niet raar is om als 19jarige geen creditcard te hebben.
Uiteindelijk mocht het contant. Maar ze konden niet wisselen van €50 dus na een blik in mn portomonee moest ik mn kleingeld maar legen en een briefje van 20 geven wat ik had.
Kreeg nog een bonnetje ook haha!
Een keer voor parkeren. Was savonds in Scheveningen. Om iets van 11uur savonds geparkeerd. Best ver lopen in de kou en toen dacht ik opeens van misschien was het wel betaald parkeren. Maarja geen zin om terug te lopen, ik dacht na 11en zal het wel gratis zijn. Niet dus.
En een keer van 200 afgeremd naar 120 op de snelweg langs Lelystad. Veelste laat voor een afspraak, verkeerd gereden daar want als je de situatie kent dan weet je dat je alvast rechts moet houden, wist ik niet moet je helemaal doorrijden en dan terug.
Reed in de Legend. Keihard op de rem. En ma pa roept wat doe je nou! Dus ik beetje van de rem af want hij zat met zn tanden in het dashboard. Boete voor iets van €10,- haha. Goeie remmen die Legend!
Ohja en 1x om 2uur snachts in Eindhoven in de stad toen lag mn vriend te slapen naast me en ik reed onder een viaduct door en ik weet dat je daar hard door moet rijden dan haal je het volgende stoplicht. Diegene achter me bumperkleefde als een bij op honing. Dus ik reed door oranje. Bewuste keuze... Of oranje of een auto in mn achterbak. Om de bocht was alcoholcontrole en kreeg ik een boete voor door rood rijden. Tsja ik ga de discussie niet aan dan. Werd op kenteken bekeurd en niet op mijn rijbewijs gelukkig toen
Dat was het... Verder heel vaak geremd voor controles... Zoals ik al zei heb ik er een 6de zintuig voor.