Machiel, TimeAttack 96spec dc2...
Na de crash tijdens TimeAttack zijn wij alweer volop bezig met de auto weer in orde te maken. En gelukkig zit het mij nu ook eens een beetje mee 8)
Na goed contact met Seti/Bas van www.K-Tuned.com en Bas/ek20a van R-developments.com ( Dé Benelux dealer van K-Tuned ) Kan ik dan ook naar buiten brengen dat ik er een nieuwe sponsor bij heb voor de K-eg: K-Tuned
Uiteraard doe ik dit niet zomaar. Ze komen regelmatig met nieuwe/innovatieve spullen naar buiten, welke niet alleen van hoge kwaliteit zijn, maar ook nog eens voor een betere prestatie zorgen en uiteraard zijn de goede looks ook een pluspunt aan de K-Tuned spullen.
Daarom zijn er nu al een aantal spullen onderweg voor de k20a:
K-Tuned Fuelrail, deze zal in de toekomst gezelschap krijgen van een set RDX injectoren. Deze inmiddels al bewezen combinatie zal straks de benzine gaan verspreiden!
K-Tuned billet TPS sensor, omdat ik regelmatig problemen heb met mijn huidige tps sensor, zal deze vervangen worden door de K-Tuned variant. Ik had namelijk vrij vaak last van een loszittende tps sensor en daardoor had ik dus ook problemen in de eerste ronde van de warm-up tijdens JAF. De mensen die na mij gestart waren, zullen dit ook wel gezien hebben. Ik stond namelijk na de tarzan bocht stil in de berm. Dus deze problemen zijn binnenkort verleden tijd!
K-Tuned FPR en K-Tuned FuelLine kit, deze zullen de huidige benzineleidingen en aem fpr gaan vervangen. Zoals vele weten gaat het bij mij niet alleen om de prestaties, door deze aanpassingen ziet mijn enginebay er straks ook nog eens beter uit.
En dan niet te vergeten ook nog eens de K-Tuned coilpack cover, deze zal super matchen met mijn zwarte auto en enginebay!
In de toekomst zullen er uiteraard nog meer K-Tuned onderdelen komen, bijdeze wil ik dan ook Bas en Bas bedanken voor deze mogelijkheid.
Na goed contact met Seti/Bas van www.K-Tuned.com en Bas/ek20a van R-developments.com ( Dé Benelux dealer van K-Tuned ) Kan ik dan ook naar buiten brengen dat ik er een nieuwe sponsor bij heb voor de K-eg: K-Tuned
Uiteraard doe ik dit niet zomaar. Ze komen regelmatig met nieuwe/innovatieve spullen naar buiten, welke niet alleen van hoge kwaliteit zijn, maar ook nog eens voor een betere prestatie zorgen en uiteraard zijn de goede looks ook een pluspunt aan de K-Tuned spullen.
Daarom zijn er nu al een aantal spullen onderweg voor de k20a:
K-Tuned Fuelrail, deze zal in de toekomst gezelschap krijgen van een set RDX injectoren. Deze inmiddels al bewezen combinatie zal straks de benzine gaan verspreiden!
K-Tuned billet TPS sensor, omdat ik regelmatig problemen heb met mijn huidige tps sensor, zal deze vervangen worden door de K-Tuned variant. Ik had namelijk vrij vaak last van een loszittende tps sensor en daardoor had ik dus ook problemen in de eerste ronde van de warm-up tijdens JAF. De mensen die na mij gestart waren, zullen dit ook wel gezien hebben. Ik stond namelijk na de tarzan bocht stil in de berm. Dus deze problemen zijn binnenkort verleden tijd!
K-Tuned FPR en K-Tuned FuelLine kit, deze zullen de huidige benzineleidingen en aem fpr gaan vervangen. Zoals vele weten gaat het bij mij niet alleen om de prestaties, door deze aanpassingen ziet mijn enginebay er straks ook nog eens beter uit.
En dan niet te vergeten ook nog eens de K-Tuned coilpack cover, deze zal super matchen met mijn zwarte auto en enginebay!
In de toekomst zullen er uiteraard nog meer K-Tuned onderdelen komen, bijdeze wil ik dan ook Bas en Bas bedanken voor deze mogelijkheid.
MFrame Autosport
Na de crash van de EG, toch besloten hem in onderdelen te verkopen... Nu heb ik iets nieuws gekocht, die ook gewoon te gebruiken is als "dagelijkse" auto
Hier wat foto's van de laatste 5 a 6 weken:
Verkoopfoto van de oude eigenaar:
In de tussentijd had ik al wat spullen verzameld ( Volk te37 en J'sRacing einddemper ) Toen we terug thuis waren heb ik meteen de demper gemonteerd:
Ondertussen de auto ook nog iets omlaag geschroefd en de volks eronder. En weekje later richting de HCB meeting
Toen naar de RDW gegaan en de auto even ingevoerd, weekje later waren de papieren binnen en kon ik platen laten maken.
*geen foto van*
Volks vond ik niet zo heel geweldig onder de auto staan, dus heb ik de nt03's van Kel gekocht... Velgjes naar de poedercoater gebracht bandjes overgezet en gemonteerd ( velgen worden nog eens opnieuw gecoat, zitten wat oneffenheden in de lak ) Zo stond hij erbij tijdens de honda euromeet in Frankrijk:
Toch niet helemaal tevreden over de hoogte van de auto, dus heb ik hem zaterdag nog wat omlaag geschroefd voor het FastCar festival. Hij moet achteraan nog iets zakken en vooraan ook nog beetje en dan is het prima...
En uiteraard weer de nodige R-Developments decals aangebracht
Er liggen uiteraard al weer heel wat spullen van K-Tuned/R-Developments te wachten, maar hierover komt later meer. Interieur zal zo goed als standaard blijven, aan het exterieur zullen een paar kleine dingen gedaan worden.

Hier wat foto's van de laatste 5 a 6 weken:
Verkoopfoto van de oude eigenaar:

In de tussentijd had ik al wat spullen verzameld ( Volk te37 en J'sRacing einddemper ) Toen we terug thuis waren heb ik meteen de demper gemonteerd:

Ondertussen de auto ook nog iets omlaag geschroefd en de volks eronder. En weekje later richting de HCB meeting

Toen naar de RDW gegaan en de auto even ingevoerd, weekje later waren de papieren binnen en kon ik platen laten maken.
*geen foto van*
Volks vond ik niet zo heel geweldig onder de auto staan, dus heb ik de nt03's van Kel gekocht... Velgjes naar de poedercoater gebracht bandjes overgezet en gemonteerd ( velgen worden nog eens opnieuw gecoat, zitten wat oneffenheden in de lak ) Zo stond hij erbij tijdens de honda euromeet in Frankrijk:

Toch niet helemaal tevreden over de hoogte van de auto, dus heb ik hem zaterdag nog wat omlaag geschroefd voor het FastCar festival. Hij moet achteraan nog iets zakken en vooraan ook nog beetje en dan is het prima...

En uiteraard weer de nodige R-Developments decals aangebracht

Er liggen uiteraard al weer heel wat spullen van K-Tuned/R-Developments te wachten, maar hierover komt later meer. Interieur zal zo goed als standaard blijven, aan het exterieur zullen een paar kleine dingen gedaan worden.
MFrame Autosport
-
Gianni wrote:Ziet er goed uit, ik heb em gisteren in real life kunnen bewonderen alleen toen wist ik nog niet dat ie van jou was 8)
Thanks, ik heb hem nu zo'n 6weken. Maar sinds gisteren dus eens wat over gepost op internet

@ Ray en Vico: Uitlaatje klinkt super, beschaafd en diep geluid. Geen snerpende/aso herriepijp :wink: Einddemper zal over een maandje waarschijnlijk weer verkocht worden, omdat wij weer een volledige custom uitlaat gaan maken.
@ Joshua: Thanks! De bedoeling is eigenlijk veel plezier hebben met de auto, regelmatig evenementen bezoeken en uiteraard zal hij motorisch niet standaard blijven. Komen weer veel K-Tuned/R-Developments goodies op de motor/auto. De motorruimte heeft ook een flinke wiretuck noig, want ding zit nu bomvol... Moet alleen even bekijken wat we er allemaal uit gaan halen. Misschien dat ik er in de toekomst is een trackday in ga rijden en uiteraard een aantal keer richting de ring

@ Maarten: Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Ik vind de velg namelijk te robuust voor een ep3... Thanks iniedergeval, ik kan alleen nog niet echt wennen aan de voorkant. Er moet gewoon een andere lip of front op. Maar de auto heeft wat last van steenslag, dus misschien een facelift bumper+lip monteren.
@Laurens: Thanks kerel
MFrame Autosport
Gianni wrote:Daarom wilde je natuurlijk mijn facelift koplampen hebben destijds 8)
Inderdaad, dat was de reden... Maar ik heb hier bij de dealer een nieuwe lamp kunnen kopen, dus dat is goed opgelost.
Deze week nog even wat spullen bestellen bij Bas ( R-developments ) en dan kan ik aan de motorische upgrades beginnen.
MFrame Autosport
Arno wrote:Nice, je ouwe Jazz staat ook alweer te koop zag ik :razz:
Oh? Waar?
Als het die jazz is van marktplaats, dan is het niet mijn oude auto... Die van mij heb ik verkocht met carbon spoon spoiler en zonder de lipkit aan de honda dealer hier in Hulst

@ Jo&: Inderdaad, kleur is ook nog eens netjes en (nog) niet verkleurd :lol:
@Gianni: Komt binnenkort wat meer duidelijkheid over, als ik alles heb verzameld en we begonnen zijn aan de upgrades dan zal ik het weker hier posten

Hier alvast een gare telefoonfoto van de laatste aanwinst, carbon motorkap 8)

MFrame Autosport