slydawg wrote:Is goed met jullie lol Maar als ik het goed begrijp moet ik dus meer gaan inkopen, want als er een ding is waar ik een hekel aan heb is het het niet hebben van de juiste onderdelen en gereedschap wanneer ik het nodig heb!! Dus ik ga hamsteren!!
Jo& wrote:Je bent wel een beetje apart, om versnellingsbak onderdelen op voorraad te hebben. Olie, sluitringen, dopjes, schroefjes, klemmetjes, filters, remmen.......... Okay, maar versnellingsbak onderdelen!
Ik heb ze op voorraad om in geval van een defect gelijk tot reparatie/vervanging over te kunnen gaan.
Maar heb ook niet alles hoor, ik mis nog een reserve chassis maar als ik dat haal heb ik ruzie met me vriendin :lol:
Hence mijn EK9 en het liefste had ik er nóg een DC2 bij om gewoon iedere dag in te 'trappen'. Ben namelijk bang dat de EK9 ook vertroeteld zal worden na de moeite die het heeft gekost dat ding op te bouwen. Als de 9 af is komt de gele ook nooit meer buiten. Die heb ik dan gewoon voor de heb.
Ik kan gewoon niet in een langzame auto dagelijks rondrijden. Het onderstel van de EJ9 is nu goed maar het optrekken duurt jaren. Heb al zitten denken aan een B16A/A2 swap in dat ding want 160 PK is toch wel het minimum. Bleah..
Ik kan nog wel een High compression gebuilde D series voor je regelen
Alleen ingereden heeft +/- 160 a 170 pk.
Dan is ie ook een stuk sneller 8)
Maar ik snap hoe je je voelt.
Ik ben gegaan van de WRX naar de dc2 en als je iets hebt met vermogen en ietd dat veel minder heeft dan is het vermoeiend ja :P
mr. X wrote:Miguel, je weet dat wij ook ruimte verhuren in onze schuur? Een reserve EP3 zou hier kunnen staan. Je meisje hoeft het niet eens te weten :wink:
hehehe paar problemen, je woont niet bij mij om de hoek en huren is nog meer lasten en die heb ik al genoeg!
Ik heb trouwens wel een reserve chassis staan, op de sloop 8)
Als het ooit zover komt zal ik het zeker in gedachten houden M.
Ik heb een garage dus droog sleutelen komt wel goed, ik ga echt niet stoep tunen! Wordt weer winter!!!