Voor de beginner lijkt me Assen een goede baan, weinig hoogte verschil en overzichtelijke bochten.
Voor de gevorderde is zandvoort leuk...spa natuurlijk en de ring ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
ja, zo zie ik Assen ook meestal...
Voor je de Ramshoek een keer serieus hard neemt ben je wel een tijdje zoet. Duik je er een keer te hard in en gaat het fout sta je pas stil in een muur of greppel.
Tenzij je Suus heet in een DC5
Dat is dan wel gelijk de mooiste bocht van het hele circuit als je het mij vraagt!
Ik ben daar ook meerdere keren bijna rechtdoor gegaan. Prachtige bocht waar je toch wel wat ballen voor moet hebben maar het geeft een heerlijk gevoel. De minst leuke bocht is de Ossebroeken/Strubben combinatie, als je het mij vraagt.
Maarten je moet er eens goed hart over gaan met een goede coureur mee. Dan krijg je wel respect voor Assen. En kom je er achter dat het een hele mooie baan is. En schade rijden gebeurt daar vaak.
Echt ik heb op beide gereden maar ik kan geen keuze maken.
Nou, respect, respect... Ik vind het gewoon een minder leuke baan maar heb niet gezegd dat het een vervelend of minder mooi circuit is. Zoals aangegeven is Zandvoort iets technischer waardoor het mij misschien meer aanspreekt.
Wanneer men geen respect heeft voor zijn materiaal of het circuit waar men op rijdt, dat is het moment dat het heel snel, heel fout kan gaan.
Ik ben er bij want ik rijd mee in de Semi Pro Street met de EK9. Ik ken Assen eigenlijk ook nog niet. Zou daar eigenlijk vorige week nog rijden met Racen Tegen Kanker met de Elise, maar dat ging niet door vanwege gebrek aan tijd.