Page 3 of 3

Posted: Wed May 12, 2010 8:34 pm
by Arno
Die J's is porn0 zo met die slappe lul! :razz: Ik zelf ga voor de Twinloop met Mugen 4-2-1 spruit. Gewoon chill, je weet toch.

Edit: Lol @ censuur :lol:

Posted: Wed May 12, 2010 9:27 pm
by Guest
Rikky wrote:
crxke wrote:T1R 63S :worshippy: :mrgreen:


Ik vind die "nek" van dat ding geen porum... Maar goed dat er zoveel keuze is :razz:


ieder z'n ding he, ik zou die J nog voor geen geld onder mijne willen met die kromme pijp achteraan :lol:
Wou die T1R eerst hebben maar vond het iets teveel geld voor een stomme 63mm buis, zolang het flowt en geen tegendruk geeft who cares wat eropstaat 8)

Posted: Wed May 12, 2010 10:00 pm
by Rikky
Daarom is er ook zoveel keuze :wink:

Posted: Wed May 12, 2010 10:29 pm
by Benjdmin
MAXIM WORKS YAY!

Posted: Wed May 12, 2010 11:22 pm
by itr03627
Rikky wrote:Dat vond ik ook ja... Dan kom ik een keer kijken als dat mag... Want dit is wow zo'n perfecte uitlaat he!

u bent altijd welkom :-) :wink:

Posted: Mon Jan 31, 2011 10:35 am
by Voodoo
Even deze topic weer tot leven brengen:

Iemand al ervaring met de Toda manifold replica van Tegiwa, All4Honda kunnen ze ook leveren. Zag wel wat dyno's op het net, maar ben meer benieuwd naar ervaringen op eigen bodem.

Posted: Mon Jan 31, 2011 10:52 am
by donkeykong
ik heb er eentje thuis liggen, voor mijn dc5 dus niet precies hetzelfde, jij hebt toch een b18?
moet alleen nog gemonteerd worden, wacht namelijk nog op Kpro.

het is een mooi spruitje voor weinig geld, kwalitatief niet zo goed als een originele. denk dat je best dezelfde gains kan verwachten als een toda...alleen zijn ze niet zo sterk als de originele, alhoewel er ook mensen zijn die met spoon of toda er ook al scheuren erin hebben gekregen. vooral het flex stuk is kwetsbaarder :)

uprated engine mounts is altijd een goed idee