mr. X wrote:Niet zo grappig Rik! Iedereen ziet dat deze foto uit Polen komt. Kijk maar naar het nummerbord van de auto naast je, de sneeuw en de ghetto omgeving :lol:.
Hij bedoelt denk ik het model auto :roll:
:lol: :lol:
Nee, dit is serieus zijn auto.
Deze foto is genomen bij hem voor zijn appartement :lol:.
Ik vond mijn opmerking alleen grappig omdat het net Warschau lijkt daar. Sneeuw, een oude Audi met een Pools kenteken en de ghetto omgeving.
Gelukkig is er iemand die er ook in is getrapt Vanavond kan mijn lol niet op .
Nee, dit is serieus zijn auto. Deze foto is genomen bij hem voor zijn appartement :lol:. Ik vond mijn opmerking alleen grappig omdat het net Warschau lijkt daar. Sneeuw, een oude Audi met een Pools kenteken en de ghetto omgeving. Gelukkig is er iemand die er ook in is getrapt Vanavond kan mijn lol niet op .
GVD :slaan:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
geluk ja... als ik kijk hoe je de schuur verpest, had ik je al lang buiten getrapt als ik je vader was... al die mooie mercen achter al die honda shells... zucht...
Ik ben natuurlijk een engeltje waar niemand nee tegen kan zeggen. Ach, hij moppert wel eens op me maar ik weet hoe ik hem aan moet pakken :wink:. Hoe denk je anders dat ik het voor elkaar gekregen heb dat er nog een bij mag komen .