Andere hobbies ......

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Maus_aka_papachico

Post by Maus_aka_papachico »

vtec vince wrote:
"Maus_aka_papachico":46wzx2e2 wrote:
berryb0nzo wrote:30+..bijna 40....39 om precies te zijn. :razz:

:o ops: Tja het is ff geleden.. :roll:

Hebben één van jullie ooit in het mekka van de karpervisserij mogen vissen. In Frankrijk en met name op Cassien. Dat was the place to be 10,15 jaar geleden.. :D

Er zitten gruwelijk grote dikke karpers op dat meer...maar erg lastig om ze te vangen.
Je moet echt geluk hebben dat ze op je stekkie komen.
Maar als je ze daar hebt zitten is het mega feest :D [/quote:46wzx2e2]

Ja zeker. 50+ en hoger is daar niet vreemd. Oude vriend gaat/ging er altijd naartoe. Schijnt ook dat je erg ver uit de kant moet vissen daar. Igg gij heeft een grote spoel nodig.. :lol:

Cassien vangst. 60 ponder.. :shock:

Image
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

jaaah daar kan ik nu op dit moment alleen nog maar even van dromen..
Bezig met een huis (zoekende)

Maar wat is jou grootste dan maus?
Pictures? :wink:
vtec vince

Post by vtec vince »

Allemamachies.....wat een onderzeeer!!!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Roy

Post by Roy »

Aquarium en vijver vissen.
Image

Image

Baby's gekweekt! Had 10 gekocht en inmiddels zijn het er meer dan 200 stuks

Image

Image

Hier zitten ook inmiddels al 200 Neon Tetra's
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Maus_aka_papachico

Tja,..ik heb wat dat betreft nooit het geluk gehad om zo'n big aan de haak te slaan( 30+ of meer). Grootste was iets van 24/25 ponder. Van die heb ik helaas geen foto :o ops: maar ik heb wel ergens wat foto's van mijn andere vangsten liggen.. :D
Ik ga even zoeken.. :wink:
chris

Post by chris »

en mooi aquarium, niet al te groot, lijkt me ook wel wat.. gaat alleen wel een berg werk in zitten had ik al begrepen qua waterkwaliteit ed :o
Dimer

Post by Dimer »

Mijn andere hobbies zijn horloges, fotografie, muziek en gamen :D

Nu met de NSX erbij zijn de horloges op een wat lager pitje gegaan. Collectie is nu gekrompen naar drie klokkies: IWC Pilot Chrono, Rolex Seadweller en een Breitling Avenger Skyland.

Image

Image

Muziek:

Image

Image

En dan gamen :D

Ik heb thuis twee PS2's, twee PS3's, een Xbox360 en een Wii + hele zooi spellen. Ik ben maar gestopt met gamen op de PC, ik werd moe van al die updates, nieuwe videokaarten en al die andere onzin...

En uiteraard is dit ook een heeeeele grote hobbie!!

Image

Image

Nu weten jullie echt alles van me :)
Dimer

Post by Dimer »

Sinds kort heb ik nog een hobby bij :D Ik ben gaan boksen. Het werd hoog tijd dat ik eens iets aan sport ging doen. Nu ben ik iets meer dan een maand bezig met boksen en het bevalt prima. Hiervoor was ik wel altijd bezig met sport, zo heb ik een abonnement op de VI, ben ik supporter van Ajax en elk weekend kijk ik Eredivisie Live en dan op zondag om zeven uur nog een keer de samenvattingen :wink:
Maus_aka_papachico

@ berrybonzo

Ik heb wat gevonden. Deze zijn 18 jaar a 20 jaar geleden genomen.
De schub was een pondje of 20 en de lieve kleine spiegelkarper was een pondje of 15,16. Potentiële big,..gezien de hangbuik.. :D

Image

Setup.

Image
donkeykong

Post by donkeykong »

@ Dimer, je lijkt op die gozer van Kane....muzikaal ook dus

@ Maus, damn man jaren 90 stijl....kan me die kleren nog goed herrineren :)
Dimer

Post by Dimer »

@ Maus, zulke Nike jasjes zijn nu juist weer helemaal cool :D
Roy

Post by Roy »

chris wrote:en mooi aquarium, niet al te groot, lijkt me ook wel wat.. gaat alleen wel een berg werk in zitten had ik al begrepen qua waterkwaliteit ed :o

Mijn aquarium heef een lengte van 1,50m :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Jo&

Post by Jo& »

Kheb een aquarium klaar staan van 1.60 x 40 x40 :D
Hier wil ik een biotoop in maken. Zit te kijken naar Malawi gebied, maar kan nog anders worden.

Kheb 2 honden: (op de foto's zijn ze allebei wel beetje jong nog)
Image
Image

Natuurlijk zijn auto's ook mn hobbie.
Af en toe tekenen ik wat als ik een ingeving heb, maar das met tijd en wijlen. Zoals ook lezen maar kheb daar echt NOOIT tijd voor.
Koken vind ik ook leuk om te doen. Ik kook al elke dag maar soms dan maak ik wat moeilijks, speciaals, uitgebreids... Khoud van expirimenteren en houdt me nooit aan recepten. Al ben ik laatst begonnen om mn eigen receptjes bij te houden.
Kheb al jaren een DJset. Maar draai de laatste jaren alleen thuis. Muziek vind ik nodig om te leven :wink:
Ook speel ik wat gitaar.
Verder hebben we net een huis gekocht waar dus veel tijd (en geld) in gaat zitten, werk ik veel en ben ik aan het afstuderen. Tsja alles komt tegelijkertijd...
RedSun

Post by RedSun »

Ga ook wel eens vissen met maatjes van me, vis zelf al een tijdje niet meer maar ga wel een mee. Zeker als ze naar Spanje gaan 8)

Vorig jaar en dit jaar ook mee geweest, weekje zon drank en vis.... lekker hoor.

P.s. ik heb de foto's genomen , sta er zelf niet op.

Image
Image
Image
Image
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Sorry, guys, maar ik zie de humor van vissen echt echt niet gewoon.

Je neemt ze uiteraard niet mee dus je zit voor je plezier op een boot te hopen dat een vis in een of andere roestige haak hapt, waarna je hem 5 min lang boven water houdt terwijl dat beest moeite heeft 'adem' te halen, en daarna gooi je hem terug. Of zie ik het nu zo verkeerd?
Als je hem op eet heb ik er geen problemen mee, zelfde geldt voor het (humaan) afmaken van vee voor het vlees maar voor de lol zo'n beest vangen en daarna terug gooien. :dunno:
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Je neemt ze uiteraard niet mee dus je zit voor je plezier op een boot te hopen dat een vis in een of andere roestige haak hapt, waarna je hem 5 min lang boven water houdt terwijl dat beest moeite heeft 'adem' te halen, en daarna gooi je hem terug. Of zie ik het nu zo verkeerd?
Als je hem op eet heb ik er geen problemen mee, zelfde geldt voor het (humaan) afmaken van vee voor het vlees maar voor de lol zo'n beest vangen en daarna terug gooien. :dunno:

:clap
jupke

Post by jupke »

mr. X wrote:Sorry, guys, maar ik zie de humor van vissen echt echt niet gewoon.

Je neemt ze uiteraard niet mee dus je zit voor je plezier op een boot te hopen dat een vis in een of andere roestige haak hapt, waarna je hem 5 min lang boven water houdt terwijl dat beest moeite heeft 'adem' te halen, en daarna gooi je hem terug. Of zie ik het nu zo verkeerd?

een karper kan makkelijk 15 min boven water,geen probleem.
ik vis ook altijd op den dommel,daar zitten helaas niet zo'n grote :lol:
slydawg

Post by slydawg »

Vis die ik vang gaat in de pan, is me met de paplepel ingegoten toen ik nog met mijn grootvader viste/jaagde in de jungle van Sur.
Mathy M

Post by Mathy M »

Precies, of kibbeling terug gooien in het vet. Ook zoiets. :lol: :lol:

*lacht hard om z'n eigen grap*
RedSun

Post by RedSun »

Het maakt niet uit dat er mensen zijn die het niet snappen anders wordt het zo druk langs het water.
Nana korobi ya oki
Locked