Rikky wrote:Haha dat is bruut burn in de 1 burn in de 2 burn in de 3 en dan nog op de zelfde plek staan :lol:
De R1R plakt goed hele fijne band als je het mij vraagt...
Als je wilt kunnen we de 24ste wel even stukje rijden samen.
Ik heb nu wat probleempjes met waterverbruik dus ik weet nog niet zeker of ik kan komen. Mogelijk zit hem in de Hondata pakking en lekt die op cilinder #4. Ga zondag de pakking vervangen en met een beetje mazzel is het gewoon de inlaatpakking. Mocht het de koppakking zijn ben ik verder van huis daar ben ik wel een weekend mee zoet en dat zou dan het weekend van 24ste zijn dus dan kan ik niet aanwezig zijn. Je ziet me daar dan vanzelf wel verschijnen.
SephNL wrote:Als je wilt kunnen we de 24ste wel even stukje rijden samen. Ik heb nu wat probleempjes met waterverbruik dus ik weet nog niet zeker of ik kan komen. Mogelijk zit hem in de Hondata pakking en lekt die op cilinder #4. Ga zondag de pakking vervangen en met een beetje mazzel is het gewoon de inlaatpakking. Mocht het de koppakking zijn ben ik verder van huis daar ben ik wel een weekend mee zoet en dat zou dan het weekend van 24ste zijn dus dan kan ik niet aanwezig zijn. Je ziet me daar dan vanzelf wel verschijnen.
Dat zou wel echt heel tof zijn... Nog nooit in zo'n snelle auto gezeten ops: Mijn les auto was het snelste 245 pk op de achter wielen...
Hopelijk valt het voor jou allemaal mee... En voor mij natuurlijk :lol:
Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
hou je maar vast rikky, ik heb vorig jaar met een lamborghini diablo van 495pk gereden en dat was euh.. ziek :lol:
hoop alleen dat met deze beter te rijden valt, want die diablo was nog erger dan een betonblok die ze in het water gooien en die naar boven wil zwemmen.