Dimer wrote:Gelukkig heb ik nooit een echte grote boete of rij ontzegging gehad...
Ik probeer me zoveel mogelijk aan de snelheden te houden, max 20km op de teller te hard op de snelweg en 10km op 60 of 80 wegen.
Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar dan vaak op wegen die ik goed ken. Ik ga niet zeggen dat ik nooit een keer een sprintje trek of op de snelweg een keer de 200 (of meer ) aantik. Maar ik maak er zeker geen gewoonte van.
had het voor m'n eigen ervaringen ook niet beter kunnen verwoorden.
Dimer wrote:Gelukkig heb ik nooit een echte grote boete of rij ontzegging gehad...
Ik probeer me zoveel mogelijk aan de snelheden te houden, max 20km op de teller te hard op de snelweg en 10km op 60 of 80 wegen.
Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar dan vaak op wegen die ik goed ken. Ik ga niet zeggen dat ik nooit een keer een sprintje trek of op de snelweg een keer de 200 (of meer ) aantik. Maar ik maak er zeker geen gewoonte van.
De meesten hier denk ik... :wink:
Yup, same here. Zelfs nog nooit een boete in NL gehad :-).
Hard rechtdoor vind ik niet zo boeiend. Ik maak er wel een sport van om altijd en overal de maximum snelheid te rijden, dus ook in bochten :wink:.
Je hebt snelle auto's, en je hebt snelle rijders :-)
De meesten hier denk ik... :wink:
Yup, same here. Zelfs nog nooit een boete in NL gehad :-). Hard rechtdoor vind ik niet zo boeiend. Ik maak er wel een sport van om altijd en overal de maximum snelheid te rijden, dus ook in bochten :wink:.
Je hebt snelle auto's, en je hebt snelle rijders :-)
En de roekeloze rijders dan.... :?:
Honda-rijders staan daar niet bekend om.