Rikky: modelbouw NSX-R Update 09-08 p.5 + poll
jou ken ik wel met je street magic.... ik was veel aanwezig bij sbo sprints maar ben zelf nog zover gegaan om te sprinten ik deed alleen wat iligaal circuit rijden... verder rij ik nu nog een compleet verbouwde puch... ken je vast wel geel met blauw...
Dank u, vind ik ook, is een hobby.
Zorg dat je ook genoeg kennis en materiaal hebt om eraan te beginnen
Succes ermee.
Groetjes,
Dank u, vind ik ook, is een hobby.
Zorg dat je ook genoeg kennis en materiaal hebt om eraan te beginnen

Succes ermee.
Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
Dirk V wrote:Dat wordt vast een schitterende DC2! 8)
Het blijft leuk spul, die modelbouw auto'tjes!
Dank u,
Jo& wrote:Cool!
Kheb nog een Japans schaal model van een NSX liggen die ik al jaren in elkaar wil zetten.
Gaaf, zal wel van Fujimi zijn gok ik zo, ik heb een 1:24 NSX-R besteld van Fujimi die verwacht ik deze maand een keertje.
Succes ermee en als je tips nodig hebt of sites op spul te halen enzo dan pb maar :wink:
Groetjes,
Rikky wrote:Jo& wrote:Cool!
Kheb nog een Japans schaal model van een NSX liggen die ik al jaren in elkaar wil zetten.
Gaaf, zal wel van Fujimi zijn gok ik zo, ik heb een 1:24 NSX-R besteld van Fujimi die verwacht ik deze maand een keertje.
Succes ermee en als je tips nodig hebt of sites op spul te halen enzo dan pb maar :wink:
Groetjes,
Ik weet niet welk merk. Had me pa gekregen toen hij in Japan was, en ik weer van hem gekregen. Is ook een NSX-R meen ik.
Kheb een tijdje modelbouwvliegtuigjes in elkaar gezet, maar zeker niet zo serieus als jij!
Jo& wrote:
Ik weet niet welk merk. Had me pa gekregen toen hij in Japan was, en ik weer van hem gekregen. Is ook een NSX-R meen ik.
Kheb een tijdje modelbouwvliegtuigjes in elkaar gezet, maar zeker niet zo serieus als jij!
oke tof, ik wil ook nog altijd keer naar japan, want daar is het spul veel goedkoper dan hier in nederland.
ziet hij er zo uit ? http://www.mrmodels.co.nz/New_Uploads_12_04/3551_Fujimi_NSX.JPG
want dan is het een Fujimi model, pas maat kan tegen vallen, maar hij staat gelukkig niet in de offteroad stand :wink:
Ach wat niet is kan altijd komen :razz: als je er aan begint laat maar horen kan je wel wat tips geven, ik zal hier zo uitgebreid mogelijk het verhaal vertellen zitten vaak handige makkelijke tips bij.
Groetjes,
Rikky wrote:Jo& wrote:
oke tof, ik wil ook nog altijd keer naar japan, want daar is het spul veel goedkoper dan hier in nederland.
ziet hij er zo uit ? http://www.mrmodels.co.nz/New_Uploads_12_04/3551_Fujimi_NSX.JPG
want dan is het een Fujimi model, pas maat kan tegen vallen, maar hij staat gelukkig niet in de offteroad stand :wink:
Ach wat niet is kan altijd komen :razz: als je er aan begint laat maar horen kan je wel wat tips geven, ik zal hier zo uitgebreid mogelijk het verhaal vertellen zitten vaak handige makkelijke tips bij.
Groetjes,
Jaa dat ism!
Ben benieuwd naar je reportage :lol:
Kga er over een paar maanden als ik wat meer rust heb eens aan beginnen. Wil wat mooie autotjes gaan uitstallen :-)
Jo& wrote:Jaa dat ism!
Ben benieuwd naar je reportage :lol:
Kga er over een paar maanden als ik wat meer rust heb eens aan beginnen. Wil wat mooie autotjes gaan uitstallen :-)
Die heb ik ook besteld, met Volk te37 16" en 17" (om te kijken wat beter staat)
Ik hoop hem deze maand binnen te krijgen via lokale dealer.
ja precies dat heb ik ook, heb al een lijst klaar met wat ik wil :razz:
Honda Integra type-R europees (3 stuks thuis)
Honda Integra type-R amerikaans (Besteld)
Honda CRX SI (Besteld)
Honda CRX SI ombouwen tot V-tec (moet besteld worden)
Honda CRX SI ombouwen tot Civic V-tec (moet besteld worden het word die van Marcell)
Honda NSX (moet besteld worden)
Honda NSX-R (Besteld)
Honda S800 (Besteld)
Honda cbr 1000 RR fireblade (nieuw model moet besteld worden)
Groetjes,
- Knite Force
- Knite Force
Knite Force wrote:Zit trouwens met open mond je "pruts"werk te bekijken van de model-ITR!
Ik krijg er nu gewoon de kriebels al van, ik zou na circa 3 seconden al helemaal gek worden en dan vliegt er een ITR door de kamer.........![]()
Whaha, ik ben 6 weken uit de run geweest door gebroken hand, dus het gepruts hier is gewoon nog niks :wink:
Zijn zeldzame kitjes aan het worde de DC2 europees model.