Beast19rp (3 filmpjes spa pg10)
Beast19rp wrote:
Kijk maar uit dat je met je nieuwe velgen niet tegen de stoeprand aan zit!
Beast19rp wrote:
@ jo&: ge kunt da maar is verboden. maar ge kunt het
Greetz
Als het verboden is doe ik dat niet.
Zoals mn Belgische collega's zeggen, als ge da nie moogt, dan moogte ge da nie he...
Vroeg me af of je dat daar ook kan kopen?
Af steengroeve lijkt me goedkoper dan bij handelaartje.
Zoek een hele berg stenen voor in de tuin straks... Die leken me mooi!
heb zaterdag dan ook weer een deftige fotoshoot gedaan met lionel en andy
de rest van de foto's op http://www.honda-stylerz.be/gallery/thu ... =49&page=1
Greetz
de rest van de foto's op http://www.honda-stylerz.be/gallery/thu ... =49&page=1
Greetz
ben momenteel aan het kijken voor de carbonnen oem spoiler, carbonnen spiegelcovers (oem) en carbonnen motorkap (aan het twijfelen met oem of met lichte luchthappers)
ook ga ik volgende week informeren als ik niet mijn ecu programma kan laten veranderen naar de japanse versie. dan heb ik 235pk (motor is in belgië begrensd aan 201pk voor de taxen enzo maar kan origineel 235pk aan).
daarna ook eens zien van de verlagingsveren er onder te zetten en beginnen rondkijken voor men ice.
greetz
ook ga ik volgende week informeren als ik niet mijn ecu programma kan laten veranderen naar de japanse versie. dan heb ik 235pk (motor is in belgië begrensd aan 201pk voor de taxen enzo maar kan origineel 235pk aan).
daarna ook eens zien van de verlagingsveren er onder te zetten en beginnen rondkijken voor men ice.
greetz
- ChristopheR
ChristopheR wrote:Beast19rp wrote:
greetz
hier wil ik ook wel meer over weten :!: :!:
maandag weet ik meer. ik hou jullie hier zeker op de hoogte. zelf geloof ik er ook niet veel van hoor