IvoG wrote:Inderdaad. Ik heb ook een jaar zonder de R moeten gaan, toen stond mijn Mazda ergens anders op het terrein. We kunnen natuurlijk wel een paddockkaart voor je regelen, maar waar je hem neer moet zetten moet je dan nog even opnemen met de organisatie of op de dag zelf een plekje zoeken (als het lukt mag dat wat mij betreft best in de buurt van de clubstand zijn, maar wel buiten ons "vak".
Het is niet persoonlijk Jo&!
Het is geen Mazda...
Ik dacht dat ik hem wel ff aan de zijkant kon zetten ofzo.
Laat maar heb geen zin om hem midden tussen anderen neer te zetten. Bij de Type R club letten er namelijk altijd wel mensen op elkaars auto...
Mijn punt was dat we er in principe geen uitzondering op maken. Je kan best naast ons ergens staan, moet je wel even regelen met de organisatie of zo. Dan letten we net zo goed op de NSX als op onze eigen wagens.
IvoG wrote:Inderdaad. Ik heb ook een jaar zonder de R moeten gaan, toen stond mijn Mazda ergens anders op het terrein. We kunnen natuurlijk wel een paddockkaart voor je regelen, maar waar je hem neer moet zetten moet je dan nog even opnemen met de organisatie of op de dag zelf een plekje zoeken (als het lukt mag dat wat mij betreft best in de buurt van de clubstand zijn, maar wel buiten ons "vak".
Het is niet persoonlijk Jo&!
Het is geen Mazda...
Ik dacht dat ik hem wel ff aan de zijkant kon zetten ofzo.
Laat maar heb geen zin om hem midden tussen anderen neer te zetten. Bij de Type R club letten er namelijk altijd wel mensen op elkaars auto...
Mijn punt was dat we er in principe geen uitzondering op maken. Je kan best naast ons ergens staan, moet je wel even regelen met de organisatie of zo. Dan letten we net zo goed op de NSX als op onze eigen wagens.
Cool :thumbs:
Het is ook niet zo dat ik perse bij Type-R's wil staan maar ik wil niet in the middle of nergens staan...
mr. X wrote:Flitsers ben ik niet zo bang voor. In een algehele controle heeft deze jongen alleen niet zo'n zin met een verlopen export kenteken :wink:.
Lijkt me niet zo slim, dat hele eind naar Assen. Politie zal er daar wel zijn.
Regel een autoambulance als je wilt komen...
Ik kom ook naar het festival , en zou ook graag op het paddock staan.
Slapen en eten doe ik @home.
Ik neem een maatje mee.
Helaas ben ik ook nog niet voorzien van de clubpas.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden