Page 3 of 13
Posted: Mon Mar 16, 2009 7:56 pm
by IvoG
VTECRob wrote:"Booking Stored" is dat voldoende?
Inderdaad, je hoeft nog niets te betalen. Zolang je maar op de provisional lijst van die dag komt, is het goed.
Posted: Tue Mar 17, 2009 12:42 am
by Sincx
Zo moet het eruit zien in de kalender als je er ingelogd bent en dus een boeking gemaakt heb zonder nog te betalen.
We weten nog niet hoeveel we moeten betalen en onder welke ref. we dit naar BAT gaan doen maar neem aan dat we dit horen zodra Ivo alle info binnen heeft.
Zandvoort
Tuesday 11 August 2009
Edit Existing Booking?
Ries Notenboom (Edit)
Provisional
Or book another place below...
Posted: Tue Mar 17, 2009 12:53 am
by IvoG
Zodra ik de uiteindelijke aantallen weet geef ik door aan BaT wie bij mijn groep hoort, en zal hij voor al die mensen het verlaagde bedrag doorvoeren. Je zal dus geen referentie door hoeven te geven, dat regel ik wel.
Posted: Tue Mar 17, 2009 12:54 am
by Sincx
Ok dan, super Ivo ! Prettig geregeld.
Posted: Wed Mar 18, 2009 7:03 pm
by integra
Okee, Ik sta nu ook in het lijstje.
Posted: Thu Mar 19, 2009 5:13 pm
by LCR
Ik kom alleen genieten....
Zou graag willen,maar tis te ver weg voor mij om te plannen.
Posted: Mon Mar 23, 2009 12:01 pm
by IvoG
Ik heb enkele updates na van het weekend met Johnny aan tafel te hebben gezeten.
1. Een gedeelte betalen kan niet meer zomaar, het creditcard bedrijf wil niet meer dat ze aanbetalingen aannemen. De manier om alsnog een deel alvast te betalen is om
BaT credit vouchers te kopen ter waarde van de aanbetaling en die dan gebruiken om de circuitdag deels te betalen.
Of toch even wachten met de volledige betaling totdat je van mij vernomen hebt hoeveel het wordt.
2. Garages zullen we zelf moeten boeken via BookATrack, indien we gereserveerde en naast elkaar zijnde plekken willen hebben. Anders is het vrij te gebruiken, wie het eerst komt het eerst maalt. Echter kunnen ook gedurende de dag anderen in theorie jouw pitbox gebruiken als jij niet gereserveerd hebt. In de praktijk valt het wel mee, zker als je 's ochtends al je spullen ergens hebt uitgeladen zal er niet snel iemand anders daar komen in de loop van de dag.
3. Er is weldegelijk (helaas) een geluidslimiet, hetzelfde als altijd op Zandvoort. Maar meestal zijn er daar weinig problemen mee volgens mij. En anders hou je in de buurt van het meetpunt even in, het gaat toch niet om de rondetijden.
@ LCR: Inschrijvingen blijven mogelijk zolang er nog plaatsen over zijn, echter zal de prijs dan mogelijk de gewone prijs zijn als de datum van 30 april is overschreden. Dus je bent altijd welkom om mee te doen, mits er nog plek is.
Posted: Mon Mar 23, 2009 4:49 pm
by slydawg
Heb op hun site bij venue info gezien dat de db limiet 88db is....aan de lage kant of niet?
Posted: Mon Mar 23, 2009 5:59 pm
by LCR
Hoeveel db produceert een standaard ATR eigenlijk?
Posted: Mon Mar 23, 2009 8:12 pm
by wilco
Ik denk dat het dan verstandig om en sluitingsdatum te hebben , waarbij sommige dan weten hoeveel ze moeten betalen.
Tuurlijk kun je van de volledige prijs uitgaan , maar toch vinden sommige een optie "Garage"erg fijn en dat zal dan de totaalprijs worden.
Posted: Mon Mar 23, 2009 11:12 pm
by IvoG
@ Slydawg: Ik zal het als volgt stellen: als je daar nooit bent aangesproken over het geluid dan zal het nu niet gebeuren. In 2004 zaten wij ook met BaT op Zandvoort, en niemand in de hele groep werd op hun geluidsproductie aangesproken.
@ LCR: een stock ATR zal never nooit van de baan gehaald worden, zo luid is ie niet. Wel diep, maar niet luid genoeg om de aandacht (negatief) te trekken.
@ Wilco: dat is een goed idee. Ik stel voor om de sluitingsdatum 21 april te maken, dan is er genoeg tijd om te betalen.
Posted: Wed Mar 25, 2009 11:39 pm
by Lucas79
Booking stored!

Posted: Thu Mar 26, 2009 8:27 am
by Katana
:cry:
Posted: Thu Mar 26, 2009 11:23 am
by Lucas79
Hey Frans,
Echt BALEN man!!! Is er niks meer te regelen voor die tijd? (Het is nog zo ver weg...)
Posted: Thu Mar 26, 2009 9:40 pm
by Katana
unicorn wrote:Hey Frans,
Echt BALEN man!!! Is er niks meer te regelen voor die tijd? (Het is nog zo ver weg...)
Niet wat wenselijk is. Ik zal wel 's morgens aanwezig zijn tot een uur of 11:00h.
Posted: Fri Mar 27, 2009 10:52 am
by IvoG
Kan je toch 2 uurtjes rijden lijkt mij? Misschien wil iemand wel zijn inschrijving met jou delen? Jouw auto krijgt de deelnamesticker, die kun je dan even overzetten van jouw auto naar de andere als je weggaat.
Het is niet een extra betalende inschrijving, maar zo kom je nog aan je trekken (enigszins)
Posted: Fri Mar 27, 2009 9:41 pm
by Katana
Ik zal er over nadenken 8)
Posted: Sun Mar 29, 2009 1:27 pm
by Sincx
Lijkt me handig om de sluitingsdatum te vervroegen en ZSM duidelijkheid te scheppen over het te betalen bedrag.
Wat zijn de berichten van bookatrack omtrent onze type R group buy in ?
E-mail: [email="info@bookatrack.com"]info@bookatrack.com[/email]
Tel: 0870 744 1635 / Fax: 0870 744 1636
Events
Tyres
Products
Ries,
Your booking is now 14 days old. Your place at this event is at risk unless a payment is made. If you choose not to make a payment within the next 14 days and the event is fully subscribed, your booking may be removed from the entry list.
-------------------------
BookaTrack.com - The Leading Internet Based Track Day Company
http://bookatrack.com
[/quote]
Posted: Mon Mar 30, 2009 11:52 am
by IvoG
Dit is een standaard herinneringsmail, nog niets van aantrekken.
Ik had gehoopt iets meer te horen van TZS via Wes of zo, maar nog niets gezien :dunno:
Posted: Mon Mar 30, 2009 12:33 pm
by VTECRob
IvoG wrote:Ik had gehoopt iets meer te horen van TZS via Wes of zo, maar nog niets gezien :dunno:
Misschien handig om even direkt met TZS contact op te nemen dan?
(via Austin ofzo)