Cw fn2 al in Nederland?
Mathy M wrote:HONDA wrote:Als je voor een wagen van een jaar of twee/drie oud gaat is er zat te vinden wat veel sneller is. En mooier is niet zo moeilijk...
En wat dan nog als ze sneller zijn!
Oh nu telt dat opeens niet meer... :lol:
:roll:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo& wrote:"g-unit":1638l0yt wrote:Het zal waarschijnlijk niet aan de productie kosten liggen zo'n hoge prijs.
want de Honda is goedkoper te produceren dan zo'n leon of Golf GTI met turbo techniekl en alle opties van dien.
De civic's worden gewoon veel mijnder verkocht dan golfie's en astra's enz.
daardoor kunnen de prijzen van de concurrenten lager en van Honda niet.
Je bedoeldt als je alle onderdelen gaat optellen dat je dan bij een Honda goedkoper uit bent dan wanneer je alle onderdelen van een Golf optelt?
Maar je vergeet dat wanneer je meer kan produceren dan ben je ook goedkoper uit. (Economy of scale)
En er even niet van uit gaande dat er zoveel verkocht worden dat het weer onefficient wordt want zoveel verkopen ze er ook weer niet geloof ik en daar zouden ze met het inkopen en opstarten van de productie en prijs bepaling wel rekening mee hebben gehouden. (Law of diminishing return)
En vergeet niet dat Golf, Seat, Audi techniek indirect delen, dus indirect ook de kosten. (ontwikkeling etc)
Dus aan de eindstreep maakt het niet zoveel uit...
Wat de Jappen wel goedkoop kunnen:
http://www.automobielmanagement.nl/nieuws/autonieuws/nid5673-honda-insight-vijf-mille-goedkoper-dan-civic-en-prius.html[/quote:1638l0yt]
wat jij zegt is toch ook wat ik zei alleen jij hebt het uitgebreider :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:"Jo&":35cfmq2o wrote:"g-unit":35cfmq2o wrote:Het zal waarschijnlijk niet aan de productie kosten liggen zo'n hoge prijs.
want de Honda is goedkoper te produceren dan zo'n leon of Golf GTI met turbo techniekl en alle opties van dien.
De civic's worden gewoon veel mijnder verkocht dan golfie's en astra's enz.
daardoor kunnen de prijzen van de concurrenten lager en van Honda niet.
Je bedoeldt als je alle onderdelen gaat optellen dat je dan bij een Honda goedkoper uit bent dan wanneer je alle onderdelen van een Golf optelt?
Maar je vergeet dat wanneer je meer kan produceren dan ben je ook goedkoper uit. (Economy of scale)
En er even niet van uit gaande dat er zoveel verkocht worden dat het weer onefficient wordt want zoveel verkopen ze er ook weer niet geloof ik en daar zouden ze met het inkopen en opstarten van de productie en prijs bepaling wel rekening mee hebben gehouden. (Law of diminishing return)
En vergeet niet dat Golf, Seat, Audi techniek indirect delen, dus indirect ook de kosten. (ontwikkeling etc)
Dus aan de eindstreep maakt het niet zoveel uit...
Wat de Jappen wel goedkoop kunnen:
http://www.automobielmanagement.nl/nieuws/autonieuws/nid5673-honda-insight-vijf-mille-goedkoper-dan-civic-en-prius.html[/quote:35cfmq2o]
wat jij zegt is toch ook wat ik zei alleen jij hebt het uitgebreider :lol:[/quote:35cfmq2o]
Joah en wat duidelijker :wink:
@ Mathy M
Mooie foto's, auto en foto locatie!
-
Op www.honda.be bij configurator staat de CW op + prijs.
Alleen wat ik raar en bizar vind is dat de uitrustingsspecificaties niet klopen want in mijn garage beweren ze dat hij het zelfde heeft van de gwne type r en bij de champion white staat alles hetzelfde als de light weight. check maar. Weet iemand het fijne daar juist van of dit wel deftig echt klopt.
Alleen wat ik raar en bizar vind is dat de uitrustingsspecificaties niet klopen want in mijn garage beweren ze dat hij het zelfde heeft van de gwne type r en bij de champion white staat alles hetzelfde als de light weight. check maar. Weet iemand het fijne daar juist van of dit wel deftig echt klopt.
-
-
-
- johnny1911
Re: Cw fn2 al in Nederland?
johnny19111 wrote:
Qua prijs zou ik gokken op 38.500 - 39.000euro, aangezien de 'standaard' CTR dit jaar 37.000euro kost.
Is dan geen slechte voorspelling geweest, al zeg ik het zelf :razz: