Collectief gaat niets worden, uiteraard kan iedereen die interesse heeft me gewoon een pm sturen of ik eens wil kijken naar de verzekering. Geen enkel probleem.
Stuur mij dan in ieder geval de volgende gegevens per pm:
Merk/Type:
Kenteken/Meldcode:
Gewicht/Bouwjaar:
Cataloguswaarde (indien bekend):
Dekking:
Kilometrage (max. aantal km per jaar): tot 15.000 / tot 20.000 / meer dan 20.000
Schadevrije jaren:
Gegevens verzekeringnemer:
Naam + voorletters
Adres
Geboortedatum
Telefoonnummer
Emailadres
Ik zal dan zo spoedig mogelijk voor je kijken of ik wellicht iets kan betekenen.
Geld dus voor zowel de members als de non-members.
Honda Type-R Club Benelux wordt nergens genoemd danwel gelinkt aan de verzekering(en).
Mike
Autoverzekering interesse voor een collectief?
RedSun wrote:Overigens wil ik iedereen aanraden, of je nu ingaat op deze aanbieding of bij je bestaande verzekeraar blijft, om informatie aan te vragen m.b.t. SVI ( schade verzekering inzittenden).
Meeste zullen POI hebben.
Dit omdat POI een onzin verzekering is, je betaald niks maar je krijgt ook niks.
Heel sumier een voorbeeld:
Je hebt een niet verhaalbaar ongeval (boom o.i.d) je bent 2 jaar uit de running door revalidatie etc. je hersteld volledig.
POI keert niks uit.
Alleen bij blijvende invaliditeit wordt er uitgekeerd met een maximum van (meestal) rond de € 30.000,- euro.
Er is een staffeltje voor.
Bij verlies gezichtsvermogen 18% (van 30.000,- euro dus)
Arm tot aan schoudergewricht (letterlijke tekst!) 50%.
Kortom, je bent je arm kwijt en je wordt "afgescheept" met € 15.000,- euro. echt een vetpot!
En mocht je komen te overlijden dan krijgen de nabestaanden € 30.000,-
Je kunt je voorstellen dat als je de kostwinner bent je nabestaanden een groot probleem hebben.
SVI keert in dergelijke gevallen uit op basis van werkelijke kosten met een maximum van 1 miljoen per gebeurtenis. Ook als je volledig hersteld.
Kost meestal maar een paar euro extra per maand en zeker als je kinderen hebt en vaak met meerdere mensen in de auto zit raad ik deze aan. Eigenlijk een must.
Zoals de bol.com reclame gaat "ik heb hem zelf ook" en dat is ook zo![]()
Ik heb het bovenstaande zelf meegemaakt na mijn motor ongeluk. Kan sindsdien mijn rechter arm niet meer gebruiken en ben 1 jaar uit de running geweest, verloor mijn baan bij defensie etc etc. Ik wist ook niks van een dergelijke verzekering maar bij mij was het gelukkig in orde. Ik ben iig een stuk kritiser geworden bij het kiezen van mijn verzekeringen....
Gr Bas