mr. X wrote:Hij is dus eens overgespoten, waarom heb je dan gekozen voor grijs in het interieur? Ziet er overigens erg strak uit van binnen. Geen PasswordJDM meer in de back?
Origineel is binnekant in grondverf grijs gespoten met 'nevelwit' er op.
Waarom ik geen wit heb genomen is gewoon voor de rede da als de zon erop schijnt je niet meer door je achterruit ziet en het binnen echt licht wordt
Zwart was dan ook weer geen optie en opvallende kleurtjes ben ik niet voor. En dit grijs von dik wel leuk.
De PaswordJDM x-bar heb ik zeker nog. Moet alles nog inbouwen deze week evenals de middeconsole enz. Ik zal wel foto's posten wanneer hij volledig in elkaar staat terug.
P.s. de kleur binnenin is gespoten in het het MAT RAL 7005.
Duidelijk, als je van plan bent geen interieur te plaatsen is het logisch.
Zelf heb ik hier een EG6 staan die (ooit) voor het circuit geprepareerd wordt en daarbij wilde ik het interieur mat zwart spuiten om dezelfde reden. Grijs staat overigens wel erg goed bij wit, zeker beter dan mat zwart. Veel rustiger. Echter, aangezien de EG6 zwart is staat mat zwart weer beter imo.
mr. X wrote:Duidelijk, als je van plan bent geen interieur te plaatsen is het logisch. Zelf heb ik hier een EG6 staan die (ooit) voor het circuit geprepareerd wordt en daarbij wilde ik het interieur mat zwart spuiten om dezelfde reden. Grijs staat overigens wel erg goed bij wit, zeker beter dan mat zwart. Veel rustiger. Echter, aangezien de EG6 zwart is staat mat zwart weer beter imo.
Komt weer een vraag hoor :wink:
Waarom heb je niet de complete EM set? Die schijnen erg goed te zijn. Je kan zelfs een heel web maken van je C bar naar je veerpoten en de balk die standaard al in de auto zit boven het reserve wiel.
Wel duur, dat dan weer wel...
Zoals dit dus:
Overigens ook erg fijn is trouwens het 'snap-off' principe.
"mr. X":2zmga9ia wrote:Duidelijk, als je van plan bent geen interieur te plaatsen is het logisch. Zelf heb ik hier een EG6 staan die (ooit) voor het circuit geprepareerd wordt en daarbij wilde ik het interieur mat zwart spuiten om dezelfde reden. Grijs staat overigens wel erg goed bij wit, zeker beter dan mat zwart. Veel rustiger. Echter, aangezien de EG6 zwart is staat mat zwart weer beter imo.
Daar heb je volkomen gelijk in ]
Zou je niet met een matdonkergrijs beter uit zijn?
Staat denk ik heel sjiek en is minder warm... Zwart houdt en straalt wel heel erg veel warmte af...
Komt weer een vraag hoor :wink: Waarom heb je niet de complete EM set? Die schijnen erg goed te zijn. Je kan zelfs een heel web maken van je C bar naar je veerpoten en de balk die standaard al in de auto zit boven het reserve wiel. Wel duur, dat dan weer wel...
Overigens ook erg fijn is trouwens het 'snap-off' principe.
Heb er al over nagedacht Is mss iets voor de toekomst. Had die PW x-bar nu al
Thx voor de reacties
Update koffer: 'wat te zien is in de voorgaande foto's'
EM Racing C-pillar
RXB cross bar (achter de zetels)
PasswordJDM bar zal denk ik zo verkocht zijn dus dat zal het probleem niet zijn.
Denk namelijk dat de complete EM kit een zeer goed alternatief is voor mensen die een complete kooi een stapje te ver vinden gaan. Uiteraard zal een kooi nog een stapje (of twee) de boel stugger maken.
Bart, zal ik de foto's die ik gepost heb even in een linkje zetten? Anders raken mensen misschien verward.
Er zijn overigens maar weinig mensen die zo'n Cross-bar achter de zetels hebben. Althans je hoort er niet vaak iets over. Merkte je na installatie een verschil? Kan begrijpen dat het chassis op dat punt namelijk al erg stevig/stug is.
mr. X wrote:PasswordJDM bar zal denk ik zo verkocht zijn dus dat zal het probleem niet zijn. Denk namelijk dat de complete EM kit een zeer goed alternatief is voor mensen die een complete kooi een stapje te ver vinden gaan. Uiteraard zal een kooi nog een stapje (of twee) de boel stugger maken.
Bart, zal ik de foto's die ik gepost heb even in een linkje zetten? Anders raken mensen misschien verward.
Er zijn overigens maar weinig mensen die zo'n Cross-bar achter de zetels hebben. Althans je hoort er niet vaak iets over. Merkte je na installatie een verschil? Kan begrijpen dat het chassis op dat punt namelijk al erg stevig/stug is.
mr. X wrote:PasswordJDM bar zal denk ik zo verkocht zijn dus dat zal het probleem niet zijn. Denk namelijk dat de complete EM kit een zeer goed alternatief is voor mensen die een complete kooi een stapje te ver vinden gaan. Uiteraard zal een kooi nog een stapje (of twee) de boel stugger maken.
Is ook in mij opgekomen. Zo moeilijk kan dat niet zijn en hartstikke leuk ook nog! Workshop houden met de type-R club? Als je iets zelf maakt kan je altijd het aan al je wensen laten voldoen. Daarom ben ik nu ook een konijnen hok aan het bouwen voor mijn vriendinnetje.. Kost ontzettend veel moeite, is vaak duurder dan er gewoon een kopen in de winkel maar de afwerking wordt zoveel beter 8) en je kan er dus een eigen 'draai' aan geven. Zo dus ook bij een cross-bar, sway bar, whatevah :wink:.
"mr. X":msbi6pex wrote:PasswordJDM bar zal denk ik zo verkocht zijn dus dat zal het probleem niet zijn. Denk namelijk dat de complete EM kit een zeer goed alternatief is voor mensen die een complete kooi een stapje te ver vinden gaan. Uiteraard zal een kooi nog een stapje (of twee) de boel stugger maken.
Is ook in mij opgekomen. Zo moeilijk kan dat niet zijn en hartstikke leuk ook nog! Workshop houden met de type-R club? Als je iets zelf maakt kan je altijd het aan al je wensen laten voldoen. Daarom ben ik nu ook een konijnen hok aan het bouwen voor mijn vriendinnetje.. Kost ontzettend veel moeite, is vaak duurder dan er gewoon een kopen in de winkel maar de afwerking wordt zoveel beter 8) en je kan er dus een eigen 'draai' aan geven. Zo dus ook bij een cross-bar, sway bar, whatevah :wink:.[/quote:msbi6pex]
Oh right, op het hoogte punt ben ik dan waarschijnlijk afgehaakt waardoor ik dit dacht! Uiteraard weet jij veel beter hoe en wat van staal en de prijzen.
My bad, inslaan maar jongens! :wink:
Bij buizen is het een iets minder grote val, maar dan nog...
Mensen vergeten vaak dat 1 cent de kilo heel veel kan zijn als je een vrachtwagen vol koopt / verkoopt.
Maar als er iemand staal wilt kopen kan ik je aanraden contact met me op te nemen. Het is echt geen handel voor ons om iemand een paar meter te verkopen, maar ik kan je wel goed adviseren en ervoor zorgen dat je niet opgelicht wordt.