itr703 wrote:Wat een verhaal .... Nice !!!
Heb je trouwens de zwarte strip verwijderd waar de motorkap op rust ?
Heb hem inderdaad even weggehaald. Deze wil ik nog gaan schuren en spuiten. Want hij zag er niet meer uit.
itr703 wrote:Wat een verhaal .... Nice !!!
Heb je trouwens de zwarte strip verwijderd waar de motorkap op rust ?
Martin.O wrote:mooi. wil ik wel eens in rijden want zit er ook wel eens aan te denken
mrkeffo wrote:Wat een gaaf verhaal. Wat is het grootste merkbare verschil t.o.v de b18?![]()
ITR1609 wrote:Hmm het grootste verschil. Dat is een moeilijke want er zijn aardig wat verschillen..
1. Zuiniger. Benzineverbruik van een K20 is gunstiger dan een B18.
2. Veel koppel onderin waardoor je gewoon erg rustig kan rijden en al menig snelle auto wegrijd zonder de VTEC te gebruiken.
3. Kortere terugval in toeren. Hierdoor krijg je dus een vloeiendere overgang met schakelen en een snellere acceleratie.
4. VTEC is in zijn geheel krachtiger
5. Vanaf 3e versnelling t/m 5e versnelling blijft de auto erg snel (alsof je nog in zijn 2e versnelling rijd) t.o.v. de b18 welke in zijn 4e versnelling echt super traag word..
Eigenlijk alleen maar voordelen. Enige nadeel is dat het een erg dure swap is maargoed, dat is dan ook het enige nadeel.
Auto is in hele toerenbereik gewoon veel sneller dan de B18.
Kan het iedereen zeker aanraden!