Foodstrip Amsterdam 10-okt-2008

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
RedSun

Post by RedSun »

Traject controle is daar nog niet Jo, rij er dagelijks. Vroeger wel maar sinds de wekzaamheden daar is er geen trajectcontrole meer.

En de files zijn de andere kant op, vanaf Vianen naar Amsterdam rij je zo door, alleen bij Maarssen ff beetje oponthoud ivm uitvoegend/invoegend verkeer.
Nana korobi ya oki
Jo&

Post by Jo& »

RedSun wrote:Traject controle is daar nog niet Jo, rij er dagelijks. Vroeger wel maar sinds de wekzaamheden daar is er geen trajectcontrole meer.

En de files zijn de andere kant op, vanaf Vianen naar Amsterdam rij je zo door, alleen bij Maarssen ff beetje oponthoud ivm uitvoegend/invoegend verkeer.

Oh heb ik daar voor niets zo rustig gereden dit weekend :-?

Dan zul je alleen rond Den Bosch en tegen Utrecht aan wat drukte hebben.
RedSun

Post by RedSun »

better safe than sorry :wink:
Nana korobi ya oki
Raymond en Liset

Post by Raymond en Liset »

Ik probeer ook te komen, heb eerst nog iets anders, maar moet wel lukken ( Hoop ik )
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Jo& wrote:
"ITR DC2":3u9l7zld wrote:
ITR897 wrote:Hoe lang moet je op een vrijdagavond rijden van laten we zeggen, Eindhoven tot Amsterdam. Ik neem aan dat het op een vrijdag avond lekker druk kan zijn.

Max. 1,5 uur denk ik, indien druk.

Wat beschouw jij als avond? Want tussen 3-7 doe je er wel 2 uur over, als er geen ongelukken zijn.
Na een uur of 7 doe je er 1,5uur over.
En dan heb ik het over vertrek tijden vanuit Eindhoven.

Vergeet niet dat er erg veel werkzaamheden zijn en dat er hele stukken 90 en 70 km uur zijn. Kijk op http://www.vananaarbeter.nl

Let op, als je Utrecht voorbij bent richting Amsterdam dan is daar traject controle![/quote:3u9l7zld]

Ik denk dus te vertrekken vanuit Hasselt rond 17u00 - 17u30. Heb ik ongeveer 2,5 à 3 uur de tijd om op het gemak naar ginds te rijden. Moet kunnen denk ik. Wel zonder gps maar dat zie ik wel zitten. Reed vroeger regelmatig naar Heemstede. Ligt ook in de buurt dacht ik hé. :wink:
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Zo de 'R' is weer gewassen, de benzinetank zit weer vol en de banden zijn weer op spanning... :D Ik ben er klaar voor! 8)
Jo&

Post by Jo& »

Is het daar erg donker?
Wordt ik afgezeken met een niet zo schone auto...?

Of heeft iemand zin en tijd om mn auto te wassen? 8) :o ops:
S.J.

Post by S.J. »

Het is daar erg verlicht.
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Jo& wrote:Wordt ik afgezeken met een niet zo schone auto...?

Nee hoor...

Is gewoon een persoonlijke tik van me om mijn auto twee keer in de week te wassen... :mrgreen:
mr. X

Post by mr. X »

Chips, dat is morgen. Dacht dat het op een zaterdag was. Overmorgen gaat mijn vriendinnetje op vakantie, vrijdag is de laatste dag dat ik haar kan zien in 2 weken tijd. Helaas moet ik me dan bij deze afmelden :cry:
Keung

Post by Keung »

mr. X wrote:Chips, dat is morgen. Dacht dat het op een zaterdag was. Overmorgen gaat mijn vriendinnetje op vakantie, vrijdag is de laatste dag dat ik haar kan zien in 2 weken tijd. Helaas moet ik me dan bij deze afmelden :cry:

Neem haar mee naar de meet; 'best of both worlds' :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Gast, dat zou het volgende inhouden:
Vanaf mij ('s-Hertogenbosch) naar Bergen op Zoom,
Vanaf BoZ naar Amsterdam,
Van Amsterdam terug naar BoZ,
Zaterdag om 07:30 aanrijden naar Schiphol en daarna van Schiphol terug naar huis? No F-ing way :D
Dat zou bijna 650 km zijn in 24 uur. Prima, als ik op weg ben naar Zwitserland maar gezien mijn examens volgende week en het feit dat ik nog nul komma niks heb gedaan, skip ik een keertje :wink:
Keung

Post by Keung »

Ach, dan boek je voor morgenavond toch een nachtje hotel op Schiphol :lol:

Geintje, vrouwen moet je niet (te veel) in de steek laten.
Zien je wel op een volgende meeting en studeer ze nog :thumbs:
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Wel jammer idd,.. Maar jah vrouwtjes gaan voor!! (Zeggen ze)!

Ik heb er in elk geval onwijs veel zin in. Kom morgen ochtend rond 07:00uur thuis van het werk. Dan een paar uurtjes slapen,... Naar de kapper, auto wassen/waxen, en toch maar eens uit stofzuigen!!

Dan rond 17:00uur maar eens richting Amsterdam rijden!!

Zie jullie morgen!

@ S.J.: Cool shirtje die Mugen RR ;) !

Greetz,
wesjes

Post by wesjes »

Ik hou het even voor gezien met wassen, ik laat de track skars nog even zitten tot zondag,.. geen tijd / zin om de auto te wassen
RedSun

Post by RedSun »

mr. X wrote:Gast, dat zou het volgende inhouden:
Vanaf mij ('s-Hertogenbosch) naar Bergen op Zoom,
Vanaf BoZ naar Amsterdam,
Van Amsterdam terug naar BoZ,
Zaterdag om 07:30 aanrijden naar Schiphol en daarna van Schiphol terug naar huis? No F-ing way :D
Dat zou bijna 650 km zijn in 24 uur. Prima, als ik op weg ben naar Zwitserland maar gezien mijn examens volgende week en het feit dat ik nog nul komma niks heb gedaan, skip ik een keertje :wink:

Bro's before ho's Maarten :razz: :lol:
Nana korobi ya oki
Benjdmin

Post by Benjdmin »

mr. X wrote:Overmorgen gaat mijn vriendinnetje op vakantie, vrijdag is de laatste dag dat ik haar kan zien in 2 weken tijd. Helaas moet ik me dan bij deze afmelden :cry:

WEAK DUDE!
Jo&

Post by Jo& »

Ik kom niet... Gisteravond zijn we opeens op stap geweest... Opeens best veel gedronken... Opeens laat thuis... Opeens ging de wekker... Opeens ben ik heel moe en ga ik het niet trekken om vanaaf 1,5 uur naar huis te rijden zonder de vangrail te omarmen...
RedSun

Post by RedSun »

Eerst nar huis, uurtje pitten en dan rijden :D
Nana korobi ya oki
Katana

Post by Katana »

Jo& wrote:Is het daar erg donker?
Wordt ik afgezeken met een niet zo schone auto...?

Of heeft iemand zin en tijd om mn auto te wassen? 8) :o ops:

KOm maar weer een keer langs Jo, dan doen we het samen :wink:
Locked