Foodstrip Amsterdam 10-okt-2008
Traject controle is daar nog niet Jo, rij er dagelijks. Vroeger wel maar sinds de wekzaamheden daar is er geen trajectcontrole meer.
En de files zijn de andere kant op, vanaf Vianen naar Amsterdam rij je zo door, alleen bij Maarssen ff beetje oponthoud ivm uitvoegend/invoegend verkeer.
En de files zijn de andere kant op, vanaf Vianen naar Amsterdam rij je zo door, alleen bij Maarssen ff beetje oponthoud ivm uitvoegend/invoegend verkeer.
Nana korobi ya oki
RedSun wrote:Traject controle is daar nog niet Jo, rij er dagelijks. Vroeger wel maar sinds de wekzaamheden daar is er geen trajectcontrole meer.
Oh heb ik daar voor niets zo rustig gereden dit weekend :-?
Dan zul je alleen rond Den Bosch en tegen Utrecht aan wat drukte hebben.
- Raymond en Liset
Jo& wrote:"ITR DC2":3u9l7zld wrote:ITR897 wrote:Hoe lang moet je op een vrijdagavond rijden van laten we zeggen, Eindhoven tot Amsterdam. Ik neem aan dat het op een vrijdag avond lekker druk kan zijn.
Max. 1,5 uur denk ik, indien druk.
Wat beschouw jij als avond? Want tussen 3-7 doe je er wel 2 uur over, als er geen ongelukken zijn.
Na een uur of 7 doe je er 1,5uur over.
En dan heb ik het over vertrek tijden vanuit Eindhoven.
Vergeet niet dat er erg veel werkzaamheden zijn en dat er hele stukken 90 en 70 km uur zijn. Kijk op http://www.vananaarbeter.nl
Let op, als je Utrecht voorbij bent richting Amsterdam dan is daar traject controle![/quote:3u9l7zld]
Ik denk dus te vertrekken vanuit Hasselt rond 17u00 - 17u30. Heb ik ongeveer 2,5 à 3 uur de tijd om op het gemak naar ginds te rijden. Moet kunnen denk ik. Wel zonder gps maar dat zie ik wel zitten. Reed vroeger regelmatig naar Heemstede. Ligt ook in de buurt dacht ik hé. :wink:
Gast, dat zou het volgende inhouden:
Vanaf mij ('s-Hertogenbosch) naar Bergen op Zoom,
Vanaf BoZ naar Amsterdam,
Van Amsterdam terug naar BoZ,
Zaterdag om 07:30 aanrijden naar Schiphol en daarna van Schiphol terug naar huis? No F-ing way
Dat zou bijna 650 km zijn in 24 uur. Prima, als ik op weg ben naar Zwitserland maar gezien mijn examens volgende week en het feit dat ik nog nul komma niks heb gedaan, skip ik een keertje :wink:
Zaterdag om 07:30 aanrijden naar Schiphol en daarna van Schiphol terug naar huis? No F-ing way

Dat zou bijna 650 km zijn in 24 uur. Prima, als ik op weg ben naar Zwitserland maar gezien mijn examens volgende week en het feit dat ik nog nul komma niks heb gedaan, skip ik een keertje :wink:
-
Wel jammer idd,.. Maar jah vrouwtjes gaan voor!! (Zeggen ze)!
Ik heb er in elk geval onwijs veel zin in. Kom morgen ochtend rond 07:00uur thuis van het werk. Dan een paar uurtjes slapen,... Naar de kapper, auto wassen/waxen, en toch maar eens uit stofzuigen!!
Dan rond 17:00uur maar eens richting Amsterdam rijden!!
Zie jullie morgen!
@ S.J.: Cool shirtje die Mugen RR
!
Greetz,
Ik heb er in elk geval onwijs veel zin in. Kom morgen ochtend rond 07:00uur thuis van het werk. Dan een paar uurtjes slapen,... Naar de kapper, auto wassen/waxen, en toch maar eens uit stofzuigen!!
Dan rond 17:00uur maar eens richting Amsterdam rijden!!
Zie jullie morgen!
@ S.J.: Cool shirtje die Mugen RR

Greetz,
mr. X wrote:Gast, dat zou het volgende inhouden:
Bro's before ho's Maarten :razz: :lol:
Nana korobi ya oki