Poetsdag bij Joanne te Krimpen a/d IJssel + BBQ[18-08-2007]
Kheb gister schade gereden aan mn achter bumper :evil:
Khad heeeel mn auto van binnen gepoetst, echt super netjes. En wat gebeurt er... Er staat sinds heel kort een paaltje op de oprit (op de zaak) zodat vrachtwagens de nieuwe bestrating niet kapot rijden. Ik stond op de oprit en was klaar dus hop in de auto kijk achteruit en rijden maar. Maar dat paaltje is vrij laag en kan ik noooit zien als ik in de auto zit. Nja vergeten dat het paaltje daar staat... Dus knal paaltje schuin... Bumper + onderlip beschadigt.
Gister naar de spuiter gegaan en zometeen ff terug voor een prijs en een afspraak.
Echt sh*tzooi...
Khad heeeel mn auto van binnen gepoetst, echt super netjes. En wat gebeurt er... Er staat sinds heel kort een paaltje op de oprit (op de zaak) zodat vrachtwagens de nieuwe bestrating niet kapot rijden. Ik stond op de oprit en was klaar dus hop in de auto kijk achteruit en rijden maar. Maar dat paaltje is vrij laag en kan ik noooit zien als ik in de auto zit. Nja vergeten dat het paaltje daar staat... Dus knal paaltje schuin... Bumper + onderlip beschadigt.
Gister naar de spuiter gegaan en zometeen ff terug voor een prijs en een afspraak.
Echt sh*tzooi...
Probeer in de toekomst eerst een rondje rond de auto te lopen voordat je het verplaatst / wegrijdt. Je weet nooit wat er naast / onder / achter is komen te liggen in de tussentijd, en of je banden wel allemaal nog steeds genoeg spanning hebben, of uberhaupt allemaal nog onder zitten. :idea:
Klinkt stom en omslachtig, maar als je er een gewoonte van maakt is het zo gepiept. Ik doe het overigens ook nog niet altijd hoor! :lol:
Klinkt stom en omslachtig, maar als je er een gewoonte van maakt is het zo gepiept. Ik doe het overigens ook nog niet altijd hoor! :lol:
Ben vandaag weer ff naar het autoschade bedrijf geweest en het wordt volgende week gerepareerd.
Teves ontdekte ik in de week voor ik op vakantie ging een paar kleine krasjes in het hoekje van mn voorscherm en motorkap... :evil: Ik denk een dronke fietser ofzo iets... Dusja dat wilde ik na mijn vakantie laten spuiten (spot repair ofzo). Omdat ik redelijk wat steenslag en wat "wascirkels" op mn motorkap heb, heb ik maar besloten mn achter bumper & lip en gelijk heel de motorkap spuiten. Dus nja hopelijk is hij weer helemaal netjes zo.
Ik hou niet van half werk :wink:
Teves ontdekte ik in de week voor ik op vakantie ging een paar kleine krasjes in het hoekje van mn voorscherm en motorkap... :evil: Ik denk een dronke fietser ofzo iets... Dusja dat wilde ik na mijn vakantie laten spuiten (spot repair ofzo). Omdat ik redelijk wat steenslag en wat "wascirkels" op mn motorkap heb, heb ik maar besloten mn achter bumper & lip en gelijk heel de motorkap spuiten. Dus nja hopelijk is hij weer helemaal netjes zo.
Joanne wrote:Ben vandaag weer ff naar het autoschade bedrijf geweest en het wordt volgende week gerepareerd.
Kan je net zo goed de CTR NH-0 spuiten... :wink:
- CTR-Voorburg
vtecmoon wrote:Joanne wrote:Ben vandaag weer ff naar het autoschade bedrijf geweest en het wordt volgende week gerepareerd.
Kan je net zo goed de CTR NH-0 spuiten... :wink:
Hmmm ja heb ik ook heeel even over nagedacht.
Is wel onwijs uniek! Maar dat is wel gelijk 6x zo duur en dat vind ik het niet waard, omdat ik dat rood eigenlijk wel heel waanzinnig mooi vind!
Als hij nou dat (lichte) zilver was had ik het misschien wel gedaan...
Ik had ook al nagedacht om gelijk een andere achter bumper erop te zetten of om de kier tussen onderste bumperlip en de bumper strak te laten maken, dus weg kier... Maar die kier is erg groot, dus das geen kwestie van plamuren maar waarschijnlijk polyesteren en dan plamuren en dan nog kans hebben dat het scheurt... En ja een andere bumper... ach ik heb al kasten vol met tupperware in de keuken..... 8)
Het wordt maandag gerepareerd!!!
@ Wim, ik ga het je zeker melden!
Joanne wrote:Als hij nou dat (lichte) zilver was had ik het misschien wel gedaan...
Was dit een hint naar mij toe :lol:
Maar de kier tussen de bumper en lip moet je gewoon zo laten, bij de eerst volgende drempel die je wellicht tegen komt en langsschraapt, dan zit die scheur er zo weer in, nu heeft ie tenminste speling.
vtecmoon wrote:Was dit een hint naar mij toe :lol:
Maar de kier tussen de bumper en lip moet je gewoon zo laten, bij de eerst volgende drempel die je wellicht tegen komt en langsschraapt, dan zit die scheur er zo weer in, nu heeft ie tenminste speling.
Oh hahah nee hoor helemaal niet!!! Ik vind dat iedereen een auto voor zichzelf moet rijden, en niet omdat anderen iets mooi vinden ofzo! En trouwens zilver is echt geen lelijke kleur hoor! Alleen zou ik dan NH-0 juist wel mooier vinden :wink:
Maarre mijn achterbumper raakt de grond nooit hoor :-? die is juist vrij hoog ivg met de voorkant.
Maar zowiezo met trillingen, enz denk ik niet dat het heel blijft...