RedSun wrote:Een Supra is niet alleen voor rechtdoor hoor, heeft een betere wegligging dan een M3
nee.
ik ben geen bmw fan, in geen 1000 jaar dat ik er ooit 1tje zou kopen, maar de pest van een m3 is dat je erin stapt en ermee wegknalt, dingen rijden gewoon goed enzo..........maar een suup een betere wegligging? no way, heb in veel m3's (e36 en e46) gereden, en in supra's maar een bmw ligt wel veul beter hoor.......
Ook op het circuit?
Heb zelf geen van beide gereden maar wel in veel andere BMW's.
Vindt de wegligging van BMW in het algemeen niet super maar een M3 heeft een ander onderstel natuurlijk.
RedSun wrote:Een Supra is niet alleen voor rechtdoor hoor, heeft een betere wegligging dan een M3
nee.
ik ben geen bmw fan, in geen 1000 jaar dat ik er ooit 1tje zou kopen, maar de pest van een m3 is dat je erin stapt en ermee wegknalt, dingen rijden gewoon goed enzo..........maar een suup een betere wegligging? no way, heb in veel m3's (e36 en e46) gereden, en in supra's maar een bmw ligt wel veul beter hoor.......
Ook op het circuit?
Heb zelf geen van beide gereden maar wel in veel andere BMW's. Vindt de wegligging van BMW in het algemeen niet super maar een M3 heeft een ander onderstel natuurlijk.
I stand corrected!
waar baseer je je uitspraak dan op als je niet in een supra en niet in een m3 hebt gereden?
Benjdmin wrote:We dont have the AP2 in Europe. Only F20c no F22c.
The facelift is still an AP1 mate. :wink:
No it isnt....
The ap2 has besides the engine ( US ) MUCH more changes on the car, for instance: the swaybars are thinner in the back, 17" , wider tires, longer driveshafts in the rear, stronger diff housing, carbon synchro's , thicker output shaft on the tranny and keep on going........
THE only differences between the EDM and the UDM is the engine, 2 liter 9K rpm versus 2.2L 8K rpm...
Benjdmin wrote:We dont have the AP2 in Europe. Only F20c no F22c.
The facelift is still an AP1 mate. :wink:
No it isnt....
The ap2 has besides the engine ( US ) MUCH more changes on the car, for instance: the swaybars are thinner in the back, 17" , wider tires, longer driveshafts in the rear, stronger diff housing, carbon synchro's , thicker output shaft on the tranny and keep on going........
THE only differences between the EDM and the USDM is the engine, 2 liter 9K rpm versus 2.2L 8K rpm...
2004+ = AP2!
If its an AP1 or an AP2 has only to do with the engine mate.
Check your facts before you claim to be right! :thumbs:
Example: The AP2 only came out in Japan in at the end of 2005.
Last AP1 = AP1-135 untill November 2005 and after that the AP2-100 with an F22c.
Op BMW in het algemeen en Toyota in het algemeen.
Maar je hebt gelijk ik heb geen feiten om het te staven.
Alles van filmpjes e.d. maar dat zijn natuurlijk aangepaste Supra's.
I got some german/belgium friends with 2004+ S2k's and they just say it's ap2, the AP2 has also completely different front/headlights, bumpers, interior etc. blah blah
I'll ask them to look on the metal tag inside the engine room if it has written JHMAP2XXXXXXX