eteuben's Civic Type-R '02 #R-03855 (F*cking Vet p.8)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

:D Van harte!

Ruikt weer lekker fris van binnen
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

H-Bday 8)
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

itr-1895 wrote:ik kwam gisteren de civic nog tegen die van je broer was. dat was in highchurchcity om 4.30


Bedankt voor de felicitaties. :D

Laat nog ja dat je em tegenkwam! :shock: De auto is inderdaad verkocht aan iemand in highchurchcity. Zag ie er nog goed uit verder? Ook nog zo'n brul in de uitlaat? 8)
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

het was 4.30 P.M. dus zo laat was dat toch ook niet :wink:
en hij zag volgens mij wel goed uit hij kwam uit tegengestelde richting dus ik heb hem ook niet goed kunnen bekijken :-)
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

De eerste stapjes zijn gezet. Vond dit wel een leuk style element onder de kap! :baby:

Image
Image
Image

:lol:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Nu de rest van Spoon nog :wink:
User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Post by itr assen »

nice. komen mij erg bekend voor. :lol:
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

mr. X wrote:Nu de rest van Spoon nog :wink:


Ik zou wel willen, maar ik doe het rustig aan. :D
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Aangezien ik graag mag fotograveren en ik hier een beetje een hobby van wil maken, heb ik me gisteren iets geheel anders aangeschaft. Een spiegelreflex camera, de Nikon D40 + 18-55 mm + 55-200 mm objectieven en originele Nikon-Crumpler fototas! 8)

Ik had een Sony DSC-P72 maar die werd toch alweer bijna 5 jaar oud. Hier heb ik voor langere tijd weer wat aan en ik kan em goed uitbreiden, met lenzen of een statief en dergelijke.

Nu 1 dag in bezit valt me het gebruiksgemak op, heb inmiddels 80 fotos gemaakt zonder al te veel moeite. De basisinstellingen heb ik niet aangezeten. Dat ga ik later wel eens proberen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de behaalde resultaten. :razz:

Image

Image

Image

Image

Image
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Vers rubber gehaald bij een lokale bandenshop, de auto gewassen en toen op stap met de D40. Een kleine selectie uit de meer dan 100 foto's (je blijft schieten met dat ding)!!! 8) :lol:

1.
Image
2.
Image
3.
Image
4.
Image
5.
Image
6.
Image
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Laatste foto vind ik erg mooi.

De facelift achterlichten zijn een beetje te Lexus iom
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Agreed, they are the only part of my car that I dont like 100%...
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Ik vind het wel fris staan bij het grijze van de auto, maar komt voornamelijk omdat het hele lexus lampen concept volledig uitgemolken is door o.a. Autostyle. Dat maakt ze nu minder populair.

Ze zitten er nog puur op omdat het gelukkig wel de OEM '03 Civic lichten zijn, anders hadden ze echt plaats moeten maken voor origineel.

De laatste foto vind ik ook erg geslaagd inderdaad. Wel net een kwartier te laat geschoten, toen was de zon meer te zien en was de lucht veel roder!! 8)
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Benjdmin wrote:Agreed, they are the only part of my car that I dont like 100%...


x3

Mooie foto's :wink:
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Martijn (Spijker), als jij dit leest ook graag een reactie... Mis je em nog? :wink: 8)
Spijker
Posts: 106
Joined: Fri Feb 24, 2006 9:48 am

Post by Spijker »

Alsof de duivel ermee speelt haha. Toevallig vandaag weer eens een keer ingelogd!

Goed om te zien dat je er zo zuinig op bent!

Ik rijd tegenwoordig iets heel anders trouwens. Een Alfa Romeo Gt. Minder qua snelheid, maar heerlijk comfortabel. Ik word oud haha.
Civic Type R #03855
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Martijn, das toevallig. Ik heb je vandaag nog een sms gestuurd na zeer lange tijd. Maar je hebt tot nu toe nog niet gereageerd. Misschien heb je inmiddels wel een ander nummer. Zie mijn "mistlamp" topic, voor de vraag die ik je had willen stellen.

Ik ben er inderdaad zuinig op. Heb hem echt gekocht voor de liefhebberij, ondanks dat ik hem wel dagelijks moet gebruiken voor woon-werk verkeer. Maar goed, als ie niet rijdt is et ook zonde!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

eteuben wrote:...als ie niet rijdt is et ook zonde!


Zo is het.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Vandaag de auto weer opgehaald, stond bij de dealer voor een kleine beurt en kleppen stellen. Meteen ook de MTF3 versnellingsbak olie laten doen, omdat ik de historie niet helemaal weet.

Goed, een auto heeft zoiets gewoon nodig en het bedrag dan ook best hoog (zeker omgerekend naar guldens). Maar ja autorijden kost geld.

Waar ik echter een beetje verbaasd/gepikeerd over ben is het volgende. Ik wist dat mijn wissers redelijk waren, aan de tipjes begon het wat te scheuren. Ach, dat los ik later wel op... Met van die mooie earotwins had ik in gedachten. Nou de dealer heeft ze inmiddels verwisseld, voor normale stengels!!

De prijs? De voorste 2 waren 21,84ex en 18,86ex en het wissertje achter kreeg er eentje op van 11,82! Maakt 52,50 euro voor een setje :damn: (das dus omgerekend 62,50 euro incl. BTW, das 137,75 GULDEN voor een setje!!!!)

Dat zijn woekerprijzen, die ik niet meer normaal vind... Sorry hoor!

Zo en nu genieten van een avondje voetbalkijken en dit bedrag maar weer gauw vergeten. (Reacties naar aanleiding van zijn welkom)
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Zulke dingen gebeuren nu éénmaal. Heb dit ook ooit met een Ford meegemaakt.
Je moet ze zeggen wat je zeker niet vervangen wil hebben.
Post Reply