Is er ook gereedschap om mijn binnenpaneel los te halen? Dit omdat de deukjes in mijn zijscherm zitten en om ze uit te deuken moet volgens mij het binnenpaneel eruit.
Nou kan ik dat van te voren wel doen, maar misschien is het niet nodig en zeer waarschijnlijk heb ik er geen tijd voor.
@mensen met kennis: zelfde vraag als Roblom! deukje bij mij is ook zijscherm achter...
@Roblom: ik geloof dat ze de sluithaak van de deur eruit schroeven en zo met een lange staaf naar binnen gaan (klinkt ranzig ), maar wil het ook zeker weten.
@Joanne: TUUUUURLIJK! moet je Gaskleppie zijn auto maar eens kijken zaterdag... en de hoeveelheid vuil op de mijne is nu ook nog vrij veel... en ik heb geen idee of ik nog tijd ga hebben om hem te wassen... dus maak je geen zorgen
Julian heeft zelf inderdaad ook gereedschap mee om dingen los te halen...
Dus Bart en Robert, jullie hoeven niets mee te nemen...
@Bart... het ligt per deuk en exacte plek waarvandaan Julian zulke erotische handelingen uithaalt... dat is niet altijd vanaf dezelfde plek.
Of jullie je auto wel of niet wassen moeten jullie weten...
Doorgaans genomen worden auto's voor een meeting nog eens extra schoongemaakt zodat alle bollides staan te stralen op de meeting.
Kans is groot dat je met een ongewassen auto "opvalt" tussen "schone" auto's...
Maar dat is wat je zelf moet weten natuurlijk...
roblom wrote:Is er ook gereedschap om mijn binnenpaneel los te halen? Dit omdat de deukjes in mijn zijscherm zitten en om ze uit te deuken moet volgens mij het binnenpaneel eruit.
Nou kan ik dat van te voren wel doen, maar misschien is het niet nodig en zeer waarschijnlijk heb ik er geen tijd voor.
Ligt aan de plek maar waarschijnlijk lijmt hij hem. Dan hoeft er niks los.
Maar als hij binnen moet staan klopt het wat bartje zegt over de staaf, dus dan hoeft lijkt me niet je complete binnenzooi eruit.
Vorig jaar heeft iemand dat gehad, geen idee wie alleen :/
Klopt, vorig jaar was er ook iemand met een lastig deukje, Hierbij kon de plastic plaat aan de binnenzijde toch los gekregen worden zonder hem compleet te demonteren.
En anders vraag je aan onze expert of ze even je interieur eracht uit trekken
Ik heb er geen 10 minuten voor nodig denk ik haha 8)