Martin's Teg
-
-
Zo even update..
krijg nog van verschillende klanten wat centjes dus kan rustig aan weer goodies kopen voor de Teg
Vandaag dus even besteld
-Hemp oliefilters
-Itr JDM swaybar achter met moutingbrackets en rubbers
-airbag blockofftrey
-radiconsole blockoffplate carbon dubbel din( komen 2 meters in want radio luister ik toch niet)
-JDM pedalen ( laatste eigenaar was nogal cratief met de pedalen omgesprongen en heeft dus ongeveer 60.000 gaten in de pedalen geboord)
-oranje sidemarkers
-Autometer oliedruk en olietemp meter
-snapoff systeem voor mijn momo stuur
-rota gt3 16inch rood hart
-falken banden voor straatgebruik
-michelin slick tires voor op circuit
binnenkort meer updates als er een leuk bedrag eindelijk vrijkomt. hopelijk snel
krijg nog van verschillende klanten wat centjes dus kan rustig aan weer goodies kopen voor de Teg
Vandaag dus even besteld
-Hemp oliefilters
-Itr JDM swaybar achter met moutingbrackets en rubbers
-airbag blockofftrey
-radiconsole blockoffplate carbon dubbel din( komen 2 meters in want radio luister ik toch niet)
-JDM pedalen ( laatste eigenaar was nogal cratief met de pedalen omgesprongen en heeft dus ongeveer 60.000 gaten in de pedalen geboord)
-oranje sidemarkers
-Autometer oliedruk en olietemp meter
-snapoff systeem voor mijn momo stuur
-rota gt3 16inch rood hart
-falken banden voor straatgebruik
-michelin slick tires voor op circuit
binnenkort meer updates als er een leuk bedrag eindelijk vrijkomt. hopelijk snel
-
-
Zo even weer een update..
besteld
mugen strutbar front
mugen strutbar rear
mugen carterpan
spoon n1 exhaust
ferodo blokken voor en achter
goodridge remleidingen rondom (zwart)
TEIN FLEX MET EDFC unit
kortom weer genoeg leuk speelgoed. Nu nog wat kleine dingentjes en dan denk ik dat de integra wel naar mijn zin gaat zijn.
besteld
mugen strutbar front
mugen strutbar rear
mugen carterpan
spoon n1 exhaust
ferodo blokken voor en achter
goodridge remleidingen rondom (zwart)
TEIN FLEX MET EDFC unit
kortom weer genoeg leuk speelgoed. Nu nog wat kleine dingentjes en dan denk ik dat de integra wel naar mijn zin gaat zijn.
-
zodra het binnen is dan dan maak ik een foto van de leidingen
de rest van de spullen is nu onderweg vanuit de states en japan
spullen komen er nu nog niet op omdat ik eerst nog een project van iemand moet afmaken en daarna pas in alle rust een maand of 3 het pand induik om mijn auto helemaal onder handen te nemen.
de rest van de spullen is nu onderweg vanuit de states en japan
spullen komen er nu nog niet op omdat ik eerst nog een project van iemand moet afmaken en daarna pas in alle rust een maand of 3 het pand induik om mijn auto helemaal onder handen te nemen.
-
als er 1 land kut is gwa apk dan is het belgie wel. gasten snappen er geen reet van.
even voorbeeld
mijn STOCK integra is naar de apk gegaan
opmerkingen
velgen niet orgineel (Stock 15 oem velgen)
spoiler erop gezet(stock itr wing)
sportvering (stock itr schokedempers en veren)
sportstoelen ( oem rode ricaro's)
dus..gasten kunnen hun lul niet van hun reet onderscheiden.
daarom dat ik de leidingen tegenwoordig gewoon in het zwart bestel. alles wat zwart en vuil is aan de onderkant denken ze dat het stock is. heb er echt geen woorden voor maar leef helaas (qwa autorijden dan) in belgie dus zal me toch moeten houden aan de wet. helaas maar heb er wel mee leren leven
even voorbeeld
mijn STOCK integra is naar de apk gegaan
opmerkingen
velgen niet orgineel (Stock 15 oem velgen)
spoiler erop gezet(stock itr wing)
sportvering (stock itr schokedempers en veren)
sportstoelen ( oem rode ricaro's)
dus..gasten kunnen hun lul niet van hun reet onderscheiden.
daarom dat ik de leidingen tegenwoordig gewoon in het zwart bestel. alles wat zwart en vuil is aan de onderkant denken ze dat het stock is. heb er echt geen woorden voor maar leef helaas (qwa autorijden dan) in belgie dus zal me toch moeten houden aan de wet. helaas maar heb er wel mee leren leven
slydawg wrote:mr. X wrote:Is misschien een domme opmerking, maar kunnen de leidingen dan niet Gecoat worden om zo de keuring te omzeilen?
Waarom dan? Is dat in B. dat ze moeilijk kunnen doen daarover?
Vandaag voor het eerst apk, met aftermarket remleidingen, deden ze niet moeilijk over.
Ze doen in België schijnt moeilijk over alles, vandaar mijn opmerking.
En als de zwarte leidingen moeilijk kunnen bestellen, was coaten misschien een idee..