VtecBob wrote:Kun je beter de Itr op stalling zetten, dan slijt er namelijk niks :wink:
Nette itr...had hem ook graag willen hebben, je was me net voor. Veel rij plezier er mee
Hmm een auto op stal slijt ook hoor.. alleen niet zo veel hihi.. Sja ik zat al een tijdje op deze auto te "azen". Ik wilde gewoon iets goeds. Maar je hebt bijna een jaar de tijd gehad :lol: .. ik ook trouwens
@DC2 : Thanx, die op jouw avatar ziet er ook speciaal uit trouwens !
Greeetz Vincent
Jaa maar geld moet er ook zijn om zo'n nette auto te kunnen kopen he :wink:
Maar krassen door zand op je achterklep kan niet of je klep moet erg slecht gespoten zijn.
Ga je als een idioot staan wrijven over een plek waar (veel) zand ligt kun je krassen krijgen. Maar dat zijn krassen in de blanke lak laag en die kun je eruit poetsen.
Je kan eerder krassen krijgen van bijv een ring om je vinger of een sleutel in je hand als je de klep dicht gooit/ laat vallen.
Maar als je met een beetje zand al krassen krijgt heb je een erg dunne blanke laklaag. Maar helaas hebben wel meer Jappanse auto's hier last van. Waarschijnlijk is de auto te vaak (verkeerd) gepoetst (niet door jou want ik weet dat je honderden euri's aan poetsen uitgeeft maar bijvoorbeeld door de vorige eigenaar)
Dimer wrote:dat snap ik ook wel, maar wat bedoeld ie dan met 'in mijn ogen enige echte niet -R'?
Omdat hij niet alleen de achterbank niet heeft, maar ook dat het de enigste R is met een 6pitter in het midden, achterwielaandrijving, en niet bruikbaar als gezinswagen omdat je er maar met z'n tweeën in kunt zitten. Alle andere R's hebben vierpitters vóórin, voorwielaandrijving, en zijn redelijkerwijs bruikbaar als gezinswagen (4-5 persoons), vandaar.
Vwb krasjes : ik laat em binnenkort polijsten door een professioneel polijster. Eventuele krasjes die er in zitten zijn dan weg ! EN dan meteen in de lak-sealer.. Hoef ik alleen nog maar te wassen de komende 3 jaar hihi. Was niet meer nodig ! Glanst altijd.
Vwb de velgen discussie : Ik heb een setje 6 spaaks rota's in het echt mogen aanschouwen op de Jappendag.. Dat wordt em dus nie... Leuk op de foto.. In het echt is het een aardig velgje maar heeft niks over..
Next contestant.. Enkei RSV bronze
Oh en de radio zit er ook in.. Leuk dat Bluetooth icm de GSM.. werkt goed en geen carkit meer nodig !
Ik heb afgelopen week een nieuwe auto gekocht. En wel een witte Accord 2.0i sedan sport business edition uit juni 2008. Helemaal stock met maar 17000 km op de teller. Werkelijk in nieuwstaat. Uiteraard voorzien van alle luxe zoals cruise control, alles electrisch , airco/climate control, stoelverwarming, spiegelverwarming, VSA, boordcomputer, carkit, cd wisselaar, electrisch inklapbare spiegels etc etc.. Standaard voorzien van 17" lichtmetaal met Potenza RE040 225/45/17 eronder. Ook zit er een mooie optionele bumperlip op alsmede een setje mistlampen voor. En hij wil prima vooruit. Het is een sport editie en stuurt lekker direct . Al met al een goede opvolger voor de ITR !
De redenen voor deze wisseling zijn divers :
- Mijn werk verhuist waardoor de te reizen afstand per rit verdriedubbeld waarvan veel snelweg.
- Ik wilde weer wat jongers.
- Ik wilde ook eens wat mensen mee kunnen nemen achterin.
- Ik kon nu nog goed geld krijgen voor een auto van 11 jaar oud .
De ITR heb ik ingeruild. Had geen zin om hem particulier te verkopen en vervolgens eeuwen te moeten wachten voor deze eindelijk verkocht zou worden. Eens zien waar ie terecht komt . Staat te koop bij garage van der pas in Vorstenbosch.
Foto's volgen nog. Het is nog niet echt weer geweest om wat foto's te maken. En de avatar etc pas ik nog wel een keer aan.
Mijn naam mag dus van de lijst van R bezitters. Einde van een tijdperk. Het was leuk maar op een gegeven moment wil je weer iets anders :-D
weer eentje die van een R naar de accord overstapt! blijft wel Honda trouw! ik wil snel pics zien! heb je nou het nieuwste model gekocht of een na nieuwste?