MLM wrote:ik kom ook langs, maar niet met de ek4. kom met een combo, niet egt honda, maar dan ligt er wel een k20 in :mrgreen:
Een Combo met een K20A :shock:
S.J. wrote:WAAROM ZET JE CHROMEN VELGEN, FRONT MOUNT INTERCOOLER LOOK-A-LIKE LUCHTFILTER, LSD DEUREN EN AL DIE ANDERE TROEP OP EEN ITR.
hardcorehonda wrote:S.J. wrote:WAAROM ZET JE CHROMEN VELGEN, FRONT MOUNT INTERCOOLER LOOK-A-LIKE LUCHTFILTER, LSD DEUREN EN AL DIE ANDERE TROEP OP EEN ITR.
Dat is exact wat ik dacht toen ik er voorbij liep....
Ik zag vleugeldeuren van een witte auto... dus ik dacht al.. ownee.. waarom vleugeldeuren op je civic.....
Ik liep er heen... en dacht... OWNEE vleugeldeuren op een ITR...
Ineens werd ik verblind door zonlicht reflecterend van een velg...
NEEEEEEEEEEEE chrome velgen onder een te lage ITR met vleugeldeuren.... toen ik vervolgens naar binnen keek en het stuur zag ben ik hard weggelopen.... stel je voor als ineens blijkt dat er ook nog AIRSUSPENSION onder zou zitten.. dat had ik niet getrokken... kennen ze me dadelijk openbaar gaan troosten. wuahahahahaha
Maargoed... ieder zijn ding......helaas moet je dat respecteren.
Intey wrote:Was heel erg leuk allemaal. :-) Politie was ook aanwezig, die hebben altijd wat te zeuren. Maar die civic van die Pool was lachen, verschillende kleuren van zijn auto. :-)
Maargoed... ieder zijn ding......helaas moet je dat respecteren.
hardcorehonda wrote:jef-il-vec.. lezen is ook niet je sterkste punt.....
En daarbij komt... het is een vrij land...
Hij mag zijn auto maken zoals hij wilt.
En ik mag mijn mening erover ventileren.
Doen mensen ook bij mijn auto....
Speciaal voor je een qoute uit mijn eigen post..Maargoed... ieder zijn ding......helaas moet je dat respecteren.
S.J. wrote:Intey wrote:Was heel erg leuk allemaal. :-) Politie was ook aanwezig, die hebben altijd wat te zeuren. Maar die civic van die Pool was lachen, verschillende kleuren van zijn auto. :-)
Die politie was niks mis mee ze vroegen alleen of dat we de auto's van de weg af wouden halen. Ik hoorde ze nog zeggen van die gele s2000 ja die heeft echt een mooie kleur he tegen mekaar.
jef-il-vec wrote:hardcorehonda wrote:jef-il-vec.. lezen is ook niet je sterkste punt.....
En daarbij komt... het is een vrij land...
Hij mag zijn auto maken zoals hij wilt.
En ik mag mijn mening erover ventileren.
Doen mensen ook bij mijn auto....
Speciaal voor je een qoute uit mijn eigen post..Maargoed... ieder zijn ding......helaas moet je dat respecteren.
jij schijnbaar ook niet maargoed laten we t gezelli houden :wink: