Type-R Dynodag-III 18 nov 2006

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Katana

Post by Katana »

Genoteerd Heren :-)
Dimer

Post by Dimer »

Ik ben er toch niet bij.

Ik heb een fotoshoot met m'n band... helaas
:)
Katana

Post by Katana »

@Dimer: Jammer man, kom je volgende keer zingen?

-Edit- De monteur van de CAI group-buy is ook uitgenodigd voor een run.
Patrick is geen onbekende en als tegenprestatie voor zijn hulp bij het inbouwen van de CAI's heb ik hem uitgenodigd om met zijn verse S2K ook de Dyno op te gaan. Als uitsmijter 8)
wilco

Post by wilco »

wilco wrote:
Ik denk wel dat ik kom , maar ik sla dit keer af met rollen....

Ik hou het toch even in het midden :o ops: :wink:

Ik sla toch af met rollen , onderdeel is niet op tijd binnen .Volgend jaar als we gaan voor Dynodag deel IV , ben ik aanwezig met rollen.
Ik denk wel dat ik even kom langwaaien.
baRt

Post by baRt »

Okee, volgens mij heb ik het wel voor elkaar dat ik erbij ga zijn, maar laat me toch nog maar ff ovb staan.

Wil eigenlijk morgen wat uitlaatherrie horen van verschillende mensen en meteen ff een base-run van mijn teg mee naar huis nemen... hahaha
Katana

Post by Katana »

Okidoki Heren :D
drifter

Post by drifter »

Leuke dag gehad. Lekker weertje en mooie auto's, wat wil je nog meer :D
Ook een aantal nieuwe gezichten gezien.

Zogauw ik mijn scanner weer aan het werk heb zal ik is kijken of ik mijn testuitslag in kan scannen en hier neerzetten.

Frans, dank je wel voor de organisatie en verder iedereen bedankt voor een leuke dag :D
CTR #16636
mr. X

Post by mr. X »

vertieft! Heb ik het serieus gemist?
Mijn complete week is verrot geweest joh! Je moest eens weten..

Leuke dag? Goede waardes gehaald iedereen?
wilco

Post by wilco »

Kom er toch helaas niet zijn , privé afspraken....en vanochtend even bezig geweest met monteren katvervanger.

Jammer...maar ben reuzenieuwschierig naar de resultaten !
Voodoo

Post by Voodoo »

Was weer gezellig, even bij kunnen kletsen!

ps. Frank bedankt voor de present! :D
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Leuke dag!
Voor sommige een leuke verrassing, voor sommige teleurstelling. Maarja, dat zal je altijd houden!

Ik ben er ook achter gekomen dat ik zo'n 10pk kwijt geraakt ben door de gezondheid van mn blokkie, gemonteerde race cat etc...
Maar mn dag werd weer goed gemaakt door het dik overschrijden van het vermogen van een standaard S2000!

Verder hebben we de verhalen over de kwaliteiten van de huidige rollenbank van Rica de das omgedaan!
Gemeten motorvermogens bij 2 auto's in 2 verschillende versnellingen kwamen tot op de pk presies op de zelfde waarden uit!!
Dus 2 keer auto X op de bank, 1 keer in zn 4, en 1 keer in zn 5. In beide gevallen natuurlijk een ander wielvermogen, en een ander gemeten verlies. In beide gevallen echter kwam uiteindelijk het zelfde motorvermogen als uitkomst.
Hulde voor de bank!

Plus dat een volledig standaard splinternieuwe CTR EP3 presies het fabrieks opgegeven motor vermogen haalde.

Mooie resultaten!

Ken, hou je kop!
;)
jimmy

Post by jimmy »

als je 10pk kwijt bent en toch nog meer pk hebt dan een s2000
op hoeveel zit je dan als ik vragen mag?
en wanneer mogen we nog eens een vervolg lezen in het grote
motorisch project en natuurlijk ook fototjes? :lol:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ik had 251, nu 240. Die S2k had 235pk.
Alleen qu piekvermogen kwam hij een beetje in de buurt van mij. In het hele mid en ondergebied heb ik dik meer vermogen.
ITR1689

Post by ITR1689 »

Haha. je weet precies wat ik wil zeggen.... Maar ik hou mijn mond. :D
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Leuk om nu te weten wat mijn standaard CTR doet..... mooie koppel en let wel "198 PK(tjes)" Frank bedankt voor de goede begeleiding en het mooie Formule 1 Boek!

Hier nog voor Voodoo (sorry ik ben je echte naam kwijt) de link naar het model CTR's schaal 1:32 http://search.ebay.nl/honda-civic-type R
Verkoper heet Blossomkitty en het model staat nu op pagina 15 voor 2,94 eurie's Succes ermee!
Voodoo

Post by Voodoo »

CTR-Voorburg wrote:Leuk om nu te weten wat mijn standaard CTR doet..... mooie koppel en let wel "198 PK(tjes)" Frank bedankt voor de goede begeleiding en het mooie Formule 1 Boek!

Hier nog voor Voodoo (sorry ik ben je echte naam kwijt) de link naar het model CTR's schaal 1:32 http://search.ebay.nl/honda-civic-type R
Verkoper heet Blossomkitty en het model staat nu op pagina 15 voor 2,94 eurie's Succes ermee!

Hi Wim, dank je wel voor de link...en mijn naam is Kar-ming :D
Jo&

Post by Jo& »

Frans bedankt voor het organizeren!
Volgende keer ZONDER winterbanden en kijken of er meer dan 196 pk uit mijn standaard CTR gehaald kan worden :wink:

Helaas is die man vergeten om mn fuel gebruik te meten dus nxt time ben ik er weer bij :D

Moest helaas wel snel weer weg die dag, had nog 1 verjaardag, 1 concert & 1 buurtfeest en eigenlijk nog een bezoek aan een vriend die DJ is... hahahaa kheb het wel druk... hahaha
Katana

Post by Katana »

Was weer een geslaagde dag, iedereen bedankt :thumbs:

Rica weer bedankt voor de gastvrijheid.

Het is een CTR meeting geworden met hier en daar een ATR en ITR, goede zaak!

Zelf had ik deze zomer 211,4 pk helemaal OEM.

Zaterdag dezelfde run in 4 en 5 gedaan en kwam op 213 pk, dat viel even tegen. Maar meten is weten :wink:

Ik zal even moeten uitzoeken hoe het mogelijk is dat ik standaard 211,4 pk heb en met CAI op 213 PK kom..
Gangaran

Post by Gangaran »

Ik was wel tevreden, heb alleen maar een CAI en een Hondata Intake Gasket en ik zat op 215,1 pk. Ben benieuwd als ik de kat vervangt. Frans nogmaals bedankt en misschien tot de 8ste...
BugsM

Post by BugsM »

AIYOKU wrote:Was weer een geslaagde dag, iedereen bedankt :thumbs:

Rica weer bedankt voor de gastvrijheid.

Het is een CTR meeting geworden met hier en daar een ATR en ITR, goede zaak!

Zelf had ik deze zomer 211,4 pk helemaal OEM.

Zaterdag dezelfde run in 4 en 5 gedaan en kwam op 213 pk, dat viel even tegen. Maar meten is weten :wink:

Ik zal even moeten uitzoeken hoe het mogelijk is dat ik standaard 211,4 pk heb en met CAI op 213 PK kom..

Leg de cijfers-grafieken eens naast elkaar. Misschien is je piekvermogen niet veel gestegen maar heb je mid toeren wel meer koppel en vermogen...
Locked