Even over de deuk: Die krijg je er niet netjes uit, plaatwerk is teveel "opgerekt" en aan de bovenkant is te knik te scherp.
Hij kan er voor 50% uitgehaald worden maar mooier wordt het er niet op ben ik bang.
Voor de BBQ: moet je je apart voor aanmelden begrijp ik? Of zijn gasten sowieso uitgesloten? :lol:
mr. X wrote:ooh zo okee.. nja dacht dus dat de s2k onder elk beding mee ging. Maar dan is het geen probleem... CTR van Joanne en mijn ITR. Dan komt er ook niemand met me mee... Is het even aan Joanne of het BBQ is voor ons of niet.
Over deuken gesproken, ik was afgelopen donderdag bezig de auto klaar te maken voor de trip naar UK.
Was bezig in een garage en plots valt er een krat af van een kast en boort met de hoek een deuk in me deur.
Moest bijna huilen toen ik die deuk zag!! Nee, geen foto gemaakt want het eerste wat ik dacht was, zo ga ik niet naar de UK.
Ik heb dus zeker minimaal 40 bedrijven afgebeld die het wel direkt en nu konden doen, gaf bijna op bij laatste telefoontje, maar ik kon terecht!!! Heb wel 100euro betaald om het eruit te krijgen maar dat kon me op dat moment niet schelen.
Was je in je eigen garage bezig of bij een ander? Je kunt (even afhankelijk van het hoe of wat) dan die garage of degene die het op de kast gezet heeft aansprakelijk stellen. Scheelt je weer 100 euro als het lukt. Garagebedrijven hebben daar een bedrijfsverzekering voor.
H22A7 wrote:Was je in je eigen garage bezig of bij een ander? Je kunt (even afhankelijk van het hoe of wat) dan die garage of degene die het op de kast gezet heeft aansprakelijk stellen. Scheelt je weer 100 euro als het lukt. Garagebedrijven hebben daar een bedrijfsverzekering voor.
Wel kl*te iig!
Was in me eigen garage dus kan ik niemand aansprakelijk stellen. Auto was gewoon op de verkeerde plek op verkeerde tijdstip :roll:
Heb wel van schadebedrijf begrepen dat je verzekering dit misschien vergoed zonder dat je no claim kwijt raakt als je all risk bent verzekerd, zal dat nog ff nabellen.
Hmmm lijkt me sterk, elke claim op de polis is terugval in BM.
Tenzij je de regeling hebt dat je 1 schade per jaar mag hebben zonder terugval. Maar voor € 100,- zou ik hem zelf betalen. je weet nooit wat voor tweede schade er kan komen.