Harry R wrote:ben ook van de partij!
Denk dat ik de zaterdagnacht ook maar overnacht bij van de valk dan moet nl +/- 300km rijden vanuit belgie :roll:
kijken we even met hoeveel we zijn, dan kunnen we in 1 keer boeken.
( Voodoo .....? )
ITR897 wrote:VTECCIE wrote:Joanne wrote:Hét festival voor de sportieve Japanse automerken, waarbij iedereen met een (getunede) Japanse bolide welkom is.
Maar ok ik snap het al laat maar.
Waarom doe je nu zo zielig? Wij zijn een club en een club is voor haar leden. Als elk evenement vrij toegankelijk is wat is dan het voordeel voor een clublid? Wil je mee profiteren dan moet je lid worden, wil je geen lid worden dan heb je hier niets te klagen.
Je kan nu leuk een stukje quoten waar staat dat iedereen welkom is maar dat is niet relevant.
Dus als ik het goed begrijp is deze meeting alleen toegangkelijk voor club's. Of ben ik mis?
VTECCIE wrote:Nou dat valt dus eigenlijk ook tegen. Ik moet telkens mijn stem verheffen als ze weer de wangen van de stoel sloopt door niet netjes in en uit te stappen.![]()
![]()
VTECCIE wrote:Voor mij niet... mijn wagen is heilig, er mag ook niemand in rijden. Parkeren doe ik ook vrijwel nergens of op twee plekken tegelijk.![]()
GheheJoanne wrote:...en er rijd dus ook niemand anders in... Hooguit me pa of vriend ofzo...VTECCIE wrote:Voor mij niet... mijn wagen is heilig, er mag ook niemand in rijden. Parkeren doe ik ook vrijwel nergens of op twee plekken tegelijk.![]()