Mijn blokken waren ook nog goed... Ik heb ze wel vervangen omdat ik het circuit op ging..
Schijven zijn bij mij ook nog goed, dus daar hoefde ik niets aan te doen.
Ik ben van 1600Nm naar 2000Nm gegaan met die blokken...
Ik heb gewoon met OEM gereden. Geen problemen mee gehad op Zolder. Mijn hele auto was zwart van de remstof. Eergister mijn remmen even schoon gemaakt. Schijven voor waren wel een beetje verkleurt naar blauw en de blokken voor en achter waren licht bruin geworden.
Wel na iedere 4-6 rondjes 1 ronde rustig om de boel te laten koelen.
Had nog bij tcc de prijzen gevraagd. Voor de ITR vóór 166 inc en achter 116 inc. ook al zitten mijn std blokken voor er nog niet zo lang onder, vervang ik ze toch heel binnenkort met de ferodo's omdat ik wel erg last had van het missen van remkracht, en zelfs bijna een paar keer rechtdoor geschoten omdat hij simpelweg niet pakte. Wil dit dus vervangen voor de volgende circuit dag.
Bedankt voor je opgave voor de Vijverberg-Trofee. De volgende gegevens zijn doorgegeven aan de organisatie:
Opgegeven voor de Vijverberg-Trofee middag: Zandvoort / 07-08-2006 / 18:00 - 21:30
Met vriendelijke groet,
de organisatie van de Vijverberg-Trofee Rijksstraatweg 363 9752 CH Haren Tel. 050-4063090 Fax. 050-4062197 [email="info@de-vijverberg-trofee.nl"]info@de-vijverberg-trofee.nl[/email]
mr. X wrote:Had nog bij tcc de prijzen gevraagd. Voor de ITR vóór 166 inc en achter 116 inc.
:shock: Knap prijzig bij TCC, laatst bij verschillende opgevraagd en kwam bij 2 uit op voorkant=€160 en achterkant=€113 , is toch ongeveer €9 :wink:
En bij 1 kwam ik voorkant=€149 en achterkant=€106 , en hier toch €27 goedkoper 8)