LCR wrote:WOW... Dikke smoel/dikke Ass...me I like 8) Geen performance upgrades???
Van harte gefeliciteerd met de kleine.....!
Tx! Er komen geen performance upgrades, daar was de CL9 van origine niet voor gebouwd (blijft een luxe/comfort auto). 190pk standaard is ruim voldoende. Het zou anders ge-supercharged of K24blok+K20 kop moeten komen om de performance te upgraden. Voor datzelfde geld kan je beter een JDM ITR/EK9 importeren.
Zelf ben ik ook net vader geworden!
Aanvankelijk had ik een FRV op het oog en heel toevallig had mijn tuner een K20 blok met subframe/aandrijfassen,etc,etc liggen voor een mooie prijs. Helaas is de prijs voor de bouw ook niet mals.....beter een 2e snelle bak kopen ala EK9/ITR....
De ATR gaat ik niet verkopen. De upgrades $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$van de laatste tijd zijn helaas uit de hand gelopen.
Echt schitterend zo, vooral met de witte wielen.
Lijkt op een originele R zo....
Jammer dat ze alweer een nieuwe Accord hebben uitgebracht , anders had je ze eens wakker kunnen schudden in Japan met een mooie foto van je Accord :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Oeh dat ziet er goed uit ! Lijkt wel op de mijne zo haha. Was het niet mogelijk om die chromen rand op de motorkap glad te laten maken ? Of moest je dan aan een nieuw kap.
NH-0 heeft ongeveer dezelfde lichtkarakteristieken als NH-624P. Spierwit in de zon, wat gelig in de schaduw.. Mooi voor op een accord.
Waar heb je dat leuke klepspoilertje vandaan ? OEM accessoire of via ebay oid ?
Apex wrote:Oeh dat ziet er goed uit ! Lijkt wel op de mijne zo haha. Was het niet mogelijk om die chromen rand op de motorkap glad te laten maken ? Of moest je dan aan een nieuw kap.
NH-0 heeft ongeveer dezelfde lichtkarakteristieken als NH-624P. Spierwit in de zon, wat gelig in de schaduw.. Mooi voor op een accord.
Waar heb je dat leuke klepspoilertje vandaan ? OEM accessoire of via ebay oid ?
Groeten Vincent
chromen rand op de bonnet heb ik gewoon laten spuiten, bij glad trekken dan haal je de grill vorm eruit. Persoonlijk vindt ik dat minder mooi.
Spoiler heb ik via HK uit Japan laten verschepen.
Ik had je profiel nog gecheckt, inmiddels de genoemde mods er al op?