Niels....Civic, CRX en Kia Pride *kia foto's p23*
VTECCIE wrote:@Redsun
Om gezeur en/of vragen te voorkomen. Jij bent werkzaam in de verzekeringswereld, correct?
Dat snap ik maar dat soort fabeltjes (samen met vele andere fabeltjes) wil ik rechtzetten.
Correct, ik doe wagenparkbeheer (schade en assurantie voornamelijk) bij een leasemaatschappij.
@ee8: onderzoek kan maar wat ik zeg, dan moet er aangetoond worden dat de auto in originele staat wel op tijd stil had kunnen staan. Dat is al onmogelijk. ALs je zegt dat je een nummertje verder skipte op je radio zit je er al op. snap je?
WA deel mogen ze sowieso nooit uitsluiten, zelfs niet als je apelam bent. De tegenpartij krijgt altijd zijn geld.
Nana korobi ya oki
Ehh okee das je eigen keuze maar wat is je gedachtengang daarachter? Mijn ITR was destijds op 22k getaxeerd en ik kan me zo snel geen reden bedenken om dat geheim te houden.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
RedSun wrote:Hele dikke auto!!
Ben je tevreden met de getaxeerde waarde?
Snap ook niet dat je dat niet wilt vertellen, tis enkel de waarde waarvoor een verzekeraar hem kan verzekeren.
heb nog geen waarde gehoord dus kan niks vertellen.
en waarom ik dat niet wil, nou, daarom niet....vind dat niet echt nodig om op een forum te zetten.
Kan ik ivm diefstalneigingen wel begrijpen dat men een taxatie waarde niet op een forum zou willen plaatsen. Een leek die alleen op zoek is naar dure wagens om mogelijk mee te nemen heeft genoeg vrijheden en inzages op forums helaas, klinkt vergezocht of juist niet.
Maar ik vroeg je wel wat over de RDW of je de wagen nou wel op kenteken ook K20 hebt verzekerd of niet ? Dit omdat ik zelf voor de coupé met het vraagteken ervoor zit hoe dat allemaal in zijn werk gaat.
Maar ik vroeg je wel wat over de RDW of je de wagen nou wel op kenteken ook K20 hebt verzekerd of niet ? Dit omdat ik zelf voor de coupé met het vraagteken ervoor zit hoe dat allemaal in zijn werk gaat.
Ik denk niet dat dieven geinterreseerd zijn in deze auto hoor. Hij is te opvallend en oninterresant. De markt voor dit soort auto's is te klein om hem snel weg te kunnen doen.
Het gaat er meer om als je hem kort rijdt of als iemand anders hem voor je kort rijdt. Dat er met een reeele dagwaarde gerekend wordt.
Op papier is een Civic van deze leeftijd met een schade van € 800,- euro al loss.
Het gaat er meer om als je hem kort rijdt of als iemand anders hem voor je kort rijdt. Dat er met een reeele dagwaarde gerekend wordt.
Op papier is een Civic van deze leeftijd met een schade van € 800,- euro al loss.
Nana korobi ya oki
RedSun wrote:Ik denk niet dat dieven geinterreseerd zijn in deze auto hoor. Hij is te opvallend en oninterresant. De markt voor dit soort auto's is te klein om hem snel weg te kunnen doen.
Vraag dat ook eens aan Gaskleppie, volgens mij had hij ook ooit een auto die niet bepaald standaard was.....
roblom wrote:RedSun wrote:Ik denk niet dat dieven geinterreseerd zijn in deze auto hoor. Hij is te opvallend en oninterresant. De markt voor dit soort auto's is te klein om hem snel weg te kunnen doen.
Vraag dat ook eens aan Gaskleppie, volgens mij had hij ook ooit een auto die niet bepaald standaard was.....
had, inderdaad.......