[quote="Spons"]hahaha maar dat controleert de verzekering niet ]
Ja klopt, maar ze weten dat ik heb gebeld, en heb 150,- eigen risico omdat ik met een ander bedrijf wil samen werken... en het herstellen kost verwacht ik geen 150,-
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Rikky wrote:verzekering kan zonder dader niks voor mij betekenen helaas. Dus word poetsen oid. Trouwens sexy spoiler! Alleen past niet bij mijn stok ITR.
Waar haal ik trouwens die poets in eigen kleur?
Ik had de poets een keer bij de brezan gehaald.
Als ik ergens nog de fles vind zal ik kijken hoe het heet.
Maar er zit een soort kleur wijzer bij dat moet je dan naast je auto houden en dan kan je zien of het de kleur van je auto kan aan nemen.
Dan is het gewoon simpel poetsen, in laten werken en uitpoetsen.
Je krijgt er ook een krijtje bij om krassen mee weg te werken.
Rikky wrote:verzekering kan zonder dader niks voor mij betekenen helaas. Dus word poetsen oid. Trouwens sexy spoiler! Alleen past niet bij mijn stok ITR.
Als ik ergens nog de fels vind zal ik kijken hoe het heet.
Maar er zit een soort kleur wijder bij dat moet je dan naast je auto houden en dan kan je zien of het de kleur van je auto kan aan nemen.
Op mijn vorige auto deed het wonderen.
Thanks, ik zal binnen kort eens kijken heb het nu druk op het werk :lol:
Rikky, let wel op want je kan niet terug gaan in je no claim dingens maar het kost je misschien wel een schade vrije jaar. En als je ooit van verzekeringsmaatschappij over wilt stappen dan tellen je schadevrije jaren, niet je no-claim trappen korting.
Soms kan je echt veel met polijsten en poetsen, dus zou ik echt even proberen als ik jou was.
Of de dader vinden. Die heeft vast een aansprakelijkheidsverzekering.
Als ik ergens nog de fles vind zal ik kijken hoe het heet.
Maar er zit een soort kleur wijzer bij dat moet je dan naast je auto houden en dan kan je zien of het de kleur van je auto kan aan nemen.
Op mijn vorige auto deed het wonderen.
Brezan zit hier ongeveer 20 min vandaan, dus straks of morgen even heen gaan...
Effe goed poetsen met commandant cleaner 5. En als er dan nog wat overblijft heb je twee opties :
- sticker erop. Bijvoorbeeld je signature - spuitbus NH-0 erop zetten voor tijdelijk. Dan is de plek iig niet zo zichtbaar.. beetje cleaneren eromheen en je ziet het nauwelijks.
Apex wrote:Effe goed poetsen met commandant cleaner 5. En als er dan nog wat overblijft heb je twee opties :
- sticker erop. Bijvoorbeeld je signature - spuitbus NH-0 erop zetten voor tijdelijk. Dan is de plek iig niet zo zichtbaar.. beetje cleaneren eromheen en je ziet het nauwelijks.
Greetz Vincent
Vincent lang niet gesproken... Alles goed?
Thanks voor de tips!
Ik heb deze ochtend het proberen weg te poetsen met commadant maar weinig tot geen resultaat... Maar ik moet toch een hoop steen slag weg spuiten met de airbrush (dan zie je het bijna niet meer) maar dan moet het weer eerst wat beter zijn...
En ja stickers... daar ben ik geen voorstander van :razz:
Hier alles goed ja . Druk met vanalles behalve de auto hehe.. Komt nog wel..
Jammer dat commandant niet helpt. Dan zit het dus echt in de lak.. als jij airbrush vaardig bent en de juiste kleur hebt dan gaat het helemaal goed komen. En als het goed is heb je nog wel een drupje nh-0 liggen. Ik hoop trouwens dat die airbrush lak en de lak op de spoiler elkaar niet bijten..
Een sticker is idd de minst mooie oplossing. Maar persoonlijk zou ik het prefereren boven een brandvlek . Helemaal als je bijv geen handige henkie bent.. Geldt gelukkig niet voor jou.
Mooi, haha zolang je daar in blijft geloven moet dat goed komen :lol:
Het is inderdaad balen dat het er te diep in zit, de lak die ik heb liggen voor de airbrush is autolak deze meng ik aan met tinner om te verdunnen. Ik weet zeker dat deze lak niet gaat bijten want ik kan hem gewoon over motip lak heen zetten en deze is veel zwakker dan de lak die op de spoiler zit :wink:
De kleur klopt ook helemaal want dit had ik al een keer geprobeerd op een simpel blaadje :wink:
Die NH-0 lak die ik mee heb gekregen werkt ook, al ben ik niet zo'n voorstander van die lak... door de verharder die in die lak zit slaat de lak grijs uit aan de bovenkant, dus moet je het nodige polijsten wil je het echt NH-0 wit krijgen.
Ja een sticker is inderdaad een vlugge gemakkelijke oplossing... Ik heb hier nog wel ergens een Puch sticker liggen :lol: Ik zal een heel verslag hier van maken als ik het bij werk :wink:
Groetjes,