Katjana | EG hatch & Integra GSR
-
-
-
Ik mocht vandaag m'n EG bij de spuiter ophalen, volledige bijrijders kant is strak gemaakt en gespoten en het ziet er echt super uit!
De spuiter had wat problemen met m'n SiR2 spoiler dus die haal ik nog een keer op, ik ga zaterdag verhuizen en dan wil ik de EG meenemen en gelijk APK erop pleuren.
De auto is nog niet helemaal klaar, de spuiter moest hem nog poetsen en alle oneffenheden weghalen maar ik heb al anderhalve maand geen APK + de verhuizing dus dat gaat even voor.
Dus nog 1 keertje terug voor de spoiler en poetsbeurt en volgend jaar de andere kant volledig laten doen
Betere foto's met de handycam komen nog zodra alles erop zit want zo komt ze niet echt tot haar recht.. moet dat hok nog door de keuring heen gooien.. als dat niet lukt word ze geschorst

De spuiter had wat problemen met m'n SiR2 spoiler dus die haal ik nog een keer op, ik ga zaterdag verhuizen en dan wil ik de EG meenemen en gelijk APK erop pleuren.
De auto is nog niet helemaal klaar, de spuiter moest hem nog poetsen en alle oneffenheden weghalen maar ik heb al anderhalve maand geen APK + de verhuizing dus dat gaat even voor.
Dus nog 1 keertje terug voor de spoiler en poetsbeurt en volgend jaar de andere kant volledig laten doen

Betere foto's met de handycam komen nog zodra alles erop zit want zo komt ze niet echt tot haar recht.. moet dat hok nog door de keuring heen gooien.. als dat niet lukt word ze geschorst

-
-
Re: *Miss_Honda* | Again 'new' frontlip.. a BYS! p.63
Ik kon het echt niet laten.. naast de Mugen frontlip heb ik nu ook een Backyard special lip, de teller staat nu op 3 lippen (Mark heeft ook de BYS) :mrgreen:

c000ooo0wwlll 

1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

- vtec vince
Ziet er goed uit Katjana!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
Dat oogt ook heel netjes zo 8)
-
Re: *Miss_Honda* | Again 'new' frontlip.. a BYS! p.16
Netjes :thumbs:
Erg vet!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
Dank dank, voorlopig blijft ie lekker op zolder! :thumbs:
Heb even een filmpje gemaakt van de witte Civic, weer eens wat anders dan een B18C :silly:
http://www.youtube.com/watch?v=kF3bPBF9_18
Heb even een filmpje gemaakt van de witte Civic, weer eens wat anders dan een B18C :silly:
*Miss_Honda* wrote:Dank dank, voorlopig blijft ie lekker op zolder! :thumbs:
Wordt tijd voor een Kortere versnellingsbak :razz:
-
Re: *Miss_Honda* | B18c4 @ p.16
Daar heb ik niks aan met turbo! :+