Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18
Nee, hardtop zit er niet bij helaas..
Kanttekening voor mezelf:
NIET tevaak de SMG launch control gebruiken :roll: :roll:
Volgens mij heb ik mijn koppeling al afgefikt..
Lang verhaal, kan helaas nu niets meer regelen. Ga vanavond eens bellen met een jongen die al wat jaren bij een BMW garage werkt.
Hoorde namelijk dat hij na 3 a 4 keer de koppeling op eet.. ahum..
Was niet mijn schuld, ik wist niet hoe ik het überhoupt moest gebruiken en daar schoten we opeens weg bij een stoplicht doordat ik hem (per ongeluk) op de goede configuratie had gezet. Waarschijnlijk is het dus meerdere malen gebruikt voordat ik de auto heb gekocht.
Ohja vergeten te zeggen, de auto heeft 34191 km gelopen toen ik hem kocht.
Ook al een mailtje gestuurd naar Hamann voor een catback maar dat zijn wat andere prijzen dan een Invidia :wink:
ze hadden er 2 (verschil weet ik niet)
één was 1500 euro de andere 2500 euro.
Kanttekening voor mezelf:
NIET tevaak de SMG launch control gebruiken :roll: :roll:
Volgens mij heb ik mijn koppeling al afgefikt..
Lang verhaal, kan helaas nu niets meer regelen. Ga vanavond eens bellen met een jongen die al wat jaren bij een BMW garage werkt.
Hoorde namelijk dat hij na 3 a 4 keer de koppeling op eet.. ahum..
Was niet mijn schuld, ik wist niet hoe ik het überhoupt moest gebruiken en daar schoten we opeens weg bij een stoplicht doordat ik hem (per ongeluk) op de goede configuratie had gezet. Waarschijnlijk is het dus meerdere malen gebruikt voordat ik de auto heb gekocht.
Ohja vergeten te zeggen, de auto heeft 34191 km gelopen toen ik hem kocht.
Ook al een mailtje gestuurd naar Hamann voor een catback maar dat zijn wat andere prijzen dan een Invidia :wink:
ze hadden er 2 (verschil weet ik niet)
één was 1500 euro de andere 2500 euro.
LCR wrote:Zooo,gefeliciteerd man.
Echt een klasse bak. Had al een zwaar vermoeden dat het een BMW werd, maar d8 meer een 3 serie-cabri. Deze is natuurlijk veel beter!
Hmmm,tis wel een moeilijk keus: Z4 2.5i versus S2000 2.0i
Tja...het hoeft niet eens 0.1 van een sec. te duren als ik die keuze moet maken. Maar dit is natuurlijk weer mijn mening, iig veel plezier met je nieuwe ride!
ee8 wrote:smg is ook een klotesysteem....
Verklaar je nader N?
jupke wrote:mooi ding maar jij rijd zo weer wat anders (let maar op)
Ik denk dat deze idd binnen 6 maanden tot 3/4 jaar weer weg is.
HondaFan wrote:Wow!! Mooie auto hoor!! maar voor dat geld had ik toch een 350z of een s2000 gekocht. Lijkt me sterk dat jouw z4 zuiniger rijdt dan de s2k. Een vriend van me heeft ook een s2k, en hij rijdt gemiddeld 1 op 9/10.
Ook hij heeft een zware rechte voet. :wink:
Ik ging ook uit van een 1 op 9 in de S2k.
Eerste tank met de Z4 moet ik eerlijk toegeven dat ik 1 op 8 heb gehaald maar dat waren dan ook allemaal maar kleine stukjes etc..
Als ik hem langer heb zal dat verbruik makkelijk naar de 1 op 11 gaan.
Op de snelweg geeft hij 6 liter op 100 aan. Zal over een tijdje wel verslag ut brengen :wink:
En vanwaar jou keus voor de s2k of Z? totaalplaatje van de Z4 is in mijn ogen gewoon heel aantrekkelijk.
Daar kon je 10 uur in steken en nog was hij niet schoon te krijgen.
En idd die kentekenplaat heb ik alleen bij de verkoop een doek over gehaald.
ITR heb ik het meest plezier van gehad maar als ik bij aanschaf meer verstand had van auto's had ik hem niet gekocht. Toen hij namelijk thuis stond had ik een steek sleutel gevonden in de motor ruimte.. die verroest was..wellicht zegt dat een hoop....
Maar er is geen betere leerweg, dat is een ding wat zeker is.
En idd die kentekenplaat heb ik alleen bij de verkoop een doek over gehaald.
ITR heb ik het meest plezier van gehad maar als ik bij aanschaf meer verstand had van auto's had ik hem niet gekocht. Toen hij namelijk thuis stond had ik een steek sleutel gevonden in de motor ruimte.. die verroest was..wellicht zegt dat een hoop....
Maar er is geen betere leerweg, dat is een ding wat zeker is.
mr. X wrote:Daar kon je 10 uur in steken en nog was hij niet schoon te krijgen.
En idd die kentekenplaat heb ik alleen bij de verkoop een doek over gehaald.
ITR heb ik het meest plezier van gehad maar als ik bij aanschaf meer verstand had van auto's had ik hem niet gekocht. Toen hij namelijk thuis stond had ik een steek sleutel gevonden in de motor ruimte.. die verroest was..wellicht zegt dat een hoop....
Maar er is geen betere leerweg, dat is een ding wat zeker is.
Al struikelend leer je het allemaal...we all do :wink:
Pas je op met dit weer... anders staat die 'Duitse degelijkheid' binnen twee weken in de vangrail.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007