Dat zie ik nou graag, en al helemaal op die snelheden! 2 Handen aan het stuur en ook niet even voor de foto los laten!
Vandaag zoveel lozers weer zien rijden met polsje op stuur, god wat heb ik dáár een schurft hekel aan. Ook al is het een woonwijk, ook al is het stoplicht rood, je blijft een rand-debiel.
Ik kan vals spelen en het met de Volks proberen, waarschijnlijk komt hij op de 260. Maar nog rij ik dan geen streep harder dan 235 .
Dat zie ik nou graag, en al helemaal op die snelheden! 2 Handen aan het stuur en ook niet even voor de foto los laten!
Vandaag zoveel lozers weer zien rijden met polsje op stuur, god wat heb ik dáár een schurft hekel aan. Ook al is het een woonwijk, ook al is het stoplicht rood, je blijft een rand-debiel.
Ik kan vals spelen en het met de Volks proberen, waarschijnlijk komt hij op de 260. Maar nog rij ik dan geen streep harder dan 235 .
Wat je zegt! Al rij ik 30 dan is het nog 2 handjes aan het stuur. Soms probeer ik het wel, kijken wat de charme is van handje bovenop, maar je hebt echt totaal geen controle. Goed voor je rug en schouders is het denk ik ook niet.
In de CTR moet je wel twee handjes aan het stuur houden want hij schiet alle kanten op :wink: Collega van me wil er ook een dus ik liet em even een rondje rijden. Ja hoor, handje bovenop. Toch maar even uitgelegd dat alstie in mijn auto rijdt gewoon twee handen aan het stuur moet houden.
Heb die tip ook gehad van de vorige eigenaar. Twee handen aan het stuur. Wat echt noodzaak is, want het is een sporentrekker. Op snelheid moet je echt de handen goed aan het stuur houden. Ik rij niet anders meer. Vind het ook wel sportief zo, omdat ze juist in de racerij ook zo rijden.
Af en toe moet je voor het schakelen de hand van het stuur halen, dat merk je meteen. Soms moet je goed corrigeren met 1 hand tijdens het schakelen. Maar dat went wel.
Laat al die mensen lekker met een hand op het stuur rijden man, zo rij ik ook maar die van mij trekt niet hoor, die is niet voorruit te fikken.
meestal een hond onderop of aan de zijkant van mijn stuur.
Ben 1 maal bijna serieus de controle over de ITR kwijt geraakt door met 1 hand het stuur vast te hebben ops:
Ik trek op in eerste (twee handen aan het stuur), schakel naar tweede en net toen ik terug met mijn hand van de pook het stuur wou vast pakken trok hij een spoor in op de weg en dat hield ik niet met 1 hand, juist op tijd tweede hand aan het stuur en terug getrokken..
Is serieus verschieten :-?
mr. X wrote:Vandaag zoveel lozers weer zien rijden met polsje op stuur, god wat heb ik dáár een schurft hekel aan. Ook al is het een woonwijk, ook al is het stoplicht rood, je blijft een rand-debiel..
Of je zit met een schouder blessure waardoor je niet zo lang met 2 handen aan het stuur kan rijden en je blij bent als je even rustig kan rijden met 1 hand op je bovenbeen.....