Chat op de site?
Vanavond uit eten geweest in Haarlem.
Wilde de auto in de Appelaar zetten ( parkeer garage )
Maar omdat deze vol was, heb ik de ITR maar in de garage bij het Station neer gezet.
Na een gezellige sushi maaltijd loop ik naar buiten en merk dat de helft van het plein is afgezet en dat er rook vandaan komt.
Staat de parkeergarage de "Applelaar" in de fik op -2.
Ivm het niet en/of moeilijk kunnen blussen gaan ze hem nu blank zetten...
Je auto zal er staan, denk dat ik heel erg veel mazzel gehad heb. Ik zet meestal de auto standaard al op -2 zodat er minder mongolen naast de auto staan ...
Verdere info : http://www.112nederland.nl/Zuid-Holland ... grip3.html
Wilde de auto in de Appelaar zetten ( parkeer garage )
Maar omdat deze vol was, heb ik de ITR maar in de garage bij het Station neer gezet.
Na een gezellige sushi maaltijd loop ik naar buiten en merk dat de helft van het plein is afgezet en dat er rook vandaan komt.
Staat de parkeergarage de "Applelaar" in de fik op -2.
Ivm het niet en/of moeilijk kunnen blussen gaan ze hem nu blank zetten...
Je auto zal er staan, denk dat ik heel erg veel mazzel gehad heb. Ik zet meestal de auto standaard al op -2 zodat er minder mongolen naast de auto staan ...
Verdere info : http://www.112nederland.nl/Zuid-Holland ... grip3.html
'98 JDM Integra Type-R
- Gaskleppie
- vtec vince
[quote="vtec vince"]
Voorlopig speel ik nog F1 2010 , maar als black ops uitkomt gaat F1 snel de kast in ]
Bij het centraal magazijn van Free Record Shop ( in Rotterdam )liggen op dit moment +/- 10.000 folders/boekjes van Black Ops waar niemand vanaf weet wat ermee te doen.( ik mag aannemen voor in de winkels )
Helaas,volgens hun gaan ze de vuilnisbak in???? Heb er wel een paar meegenomen.....
Hier alvast een voorproefje voor als het wel in de winkel ligt.

Voorlopig speel ik nog F1 2010 , maar als black ops uitkomt gaat F1 snel de kast in ]
Bij het centraal magazijn van Free Record Shop ( in Rotterdam )liggen op dit moment +/- 10.000 folders/boekjes van Black Ops waar niemand vanaf weet wat ermee te doen.( ik mag aannemen voor in de winkels )
Helaas,volgens hun gaan ze de vuilnisbak in???? Heb er wel een paar meegenomen.....
Hier alvast een voorproefje voor als het wel in de winkel ligt.

- vtec vince
vtec vince wrote:Dat was me ook nog niet opgevallen dat het stemmen van bekende hollywood sterren waren.
Gaaf boekje Nick, ik hoop dat we dat bij aanschaf van het spel erbij krijgen!
Tot op heden is alleen bekend dat Gary Oldman ( Batman, Daracula,Harry Potter ) en Ed Harris ( The Rock ) meedoen in Black Ops.
Gran Turismo is WEDEROM uitgesteld :cry:
Kazunori Yamauchi is de producer van het spel,ga 'm maar eens mailen dat ie op moet schieten :lol:
Kazunori Yamauchi also was one of 4 drivers in the #96 Spoon Sports FD2 Civic Type-R during the 25 Hours Of Thunderhill which took place Dec. 5-6, 2009.
The car placed 7th in its class, and 23rd position overall.
Kazunori Yamauchi also was one of 4 drivers in the #96 Spoon Sports FD2 Civic Type-R during the 25 Hours Of Thunderhill which took place Dec. 5-6, 2009.
The car placed 7th in its class, and 23rd position overall.
- ChristopheR
nickR wrote:vtec vince wrote:Dat was me ook nog niet opgevallen dat het stemmen van bekende hollywood sterren waren.
Gaaf boekje Nick, ik hoop dat we dat bij aanschaf van het spel erbij krijgen!
Tot op heden is alleen bekend dat Gary Oldman ( Batman, Daracula,Harry Potter ) en Ed Harris ( The Rock ) meedoen in Black Ops.
Gran Turismo is WEDEROM uitgesteld :cry:
normaal 3 november in belgie