Heb de foto niet zelf gemaakt hoor, maatje van me die achterin zat.
Beetje te hoge snelheid om een knappe foto te maken.
Was een Lexus GS 450H. Heb meerdere dikke auto's gereden maar geen enkele die zo makkelijk naar de top liep, laatste km-ers was het niet kruipen o.i.d.. net zo makkelijk van 160 naar 260 als van 0 naar 100.
Mooie is dat je geen toerenteller hebt maar een KW meter. Het V6-je dient alleen maar om de generator aan te drijven die de stroom opwekt.
Bij de 160 gaat hij van 200 KW naar 250 KW (max). als hij dat eerder zou doen gaan de wielen spinnen :shock:
Nu nog een keer de LS 600H maar die is niet zo snel als deze.
Motor-generator 1 Maximaal vermogen (kW/tpm) 134/11.200~13.000
Voltage (V) 650
Maximum koppel (Nm/tpm) 114/0~11.200
Maximum toerental 13.000
Motor-generator 2 Maximaal vermogen (kW/tpm) 147/5.613~13.000
Voltage (V) 650
Maximum koppel (Nm/tpm) 275/0~3.840
Maximum toerental 14.400
Hybride accu Type Nikkel-metaal hydride
S.J. wrote:Hmm ik vind analoog juist sjieker dan digitaal. Ik bedoel Casio's zijn ook digitaal en Rolexen analoog.
dat is wel weer een vergelijking die als een pik op een drumstel slaat
Dat is weer een spreekwoord die ik niet ken.
Maargoed back on-topic:
Eindelijk zelf is hard gereden. 85op de scooter van me pa hij kon harder maar toen was de weg op. Voor sommige zal 85 op een scooter mischien niet zo hard zijn maar ik vond het hard genoeg. En opzich 85 toch best netjes voor zo een scooter denk ik....VVVVV....
met zo een uitlaatje.
Vandaag was er open dag bij ANWB. Mocht een proefles doen in een simulator zonder instructeur erbij is dat. Me pa zat wel naast me. Mja na het starten stoppen optrekken etc had ik er genoeg van. Volgens de simulator mocht ik 50 op een 2baans weggetje ergens in de polder. Gewoon Touge in een Golf diesel simulator harder dan 180 ging die niet.
Kwam nog bijna in de sloot terecht. Reed zo hard dat de weg ophield ik in een blauw pixelgat viel en opeens een nieuwe weg weer begon :mrgreen: