BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A
-
Hoop tekst kwijt in dit topic....
Maar goed, voor de ATR een TSS ecu, brembo schijven v/a, ferodo ds2500 v/a en jawel 4 nieuwe uitlaatophangrubbers....
Voor de coupe. EK9 recaros met itr onderstellen. ITR strutbar voor en achterzijde. ITR MOMO light non-airbag stuurwiel.
Tevens een ITR stuurhuis aangeschaft. Stuurhuis vandaag gemonteerd en uitgelijnd. Kogels van de MB6 gebruikt, deze waren groter dan de ek9 kogels, welke erbij zaten...
Voor de coupe ook brembo schijven icm ferodo DS2500 voor/achter, moet nog gemonteerd worden.
Voor de B18C4 B16b/ITR2001 nokkenassen en ITR klepveren/retainers. Moet nog gemonteerd worden.
spec lijst coupe op dit moment
Civic Coupe EJ2 1995
* B18C4 swap
* LSD s9b bak
* DC sports JDM 4-1 header
* Omnipower JDM testpipe
* Invidia G200 catback
* P30 ECtune (tuned by CRX2)
* AEM uego wideband o2
* DC2 ITR swaybar voor
* DC2 ITR upper strutbar front
* DC2 ITR upper strutbar rear
* DC2 ITR spec 96 rims 15" NH-O
* DC2 ITR stuurhuis
* MB6 VTi subframe met strutbar
* MB6 VTi rembekrachtiger en HRC
* MB6 VTi 282mm remmen voor brembo/ds2500
* MB6 VTi 262mm remmen achter brembo/ds2500
* EG6 VTi tellerbak
* EG6 VTi intereurkabelboom
* EG6 VTi lca's rear
* EG6 VTi swaybar achter
Verder is eigenlijk alles buiten carosserie om van een MB6 VTi
Maar goed, voor de ATR een TSS ecu, brembo schijven v/a, ferodo ds2500 v/a en jawel 4 nieuwe uitlaatophangrubbers....
Voor de coupe. EK9 recaros met itr onderstellen. ITR strutbar voor en achterzijde. ITR MOMO light non-airbag stuurwiel.
Tevens een ITR stuurhuis aangeschaft. Stuurhuis vandaag gemonteerd en uitgelijnd. Kogels van de MB6 gebruikt, deze waren groter dan de ek9 kogels, welke erbij zaten...
Voor de coupe ook brembo schijven icm ferodo DS2500 voor/achter, moet nog gemonteerd worden.
Voor de B18C4 B16b/ITR2001 nokkenassen en ITR klepveren/retainers. Moet nog gemonteerd worden.
spec lijst coupe op dit moment
Civic Coupe EJ2 1995
* B18C4 swap
* LSD s9b bak
* DC sports JDM 4-1 header
* Omnipower JDM testpipe
* Invidia G200 catback
* P30 ECtune (tuned by CRX2)
* AEM uego wideband o2
* DC2 ITR swaybar voor
* DC2 ITR upper strutbar front
* DC2 ITR upper strutbar rear
* DC2 ITR spec 96 rims 15" NH-O
* DC2 ITR stuurhuis
* MB6 VTi subframe met strutbar
* MB6 VTi rembekrachtiger en HRC
* MB6 VTi 282mm remmen voor brembo/ds2500
* MB6 VTi 262mm remmen achter brembo/ds2500
* EG6 VTi tellerbak
* EG6 VTi intereurkabelboom
* EG6 VTi lca's rear
* EG6 VTi swaybar achter
Verder is eigenlijk alles buiten carosserie om van een MB6 VTi
Vandaag een testpipe onder de ATR geknutseld. Diameter van de collector is 55mm, gelijk aan de middendemper die ook 55 is. Een stukje pijp erbij gezocht met nieuwe moffen erbij van 55mm. Flensen eraf en pijpje er tussen, job done...
Extra "bung" aan de pijp gemaakt voor 2de lambda. Tevens een o2 fooler er tussen gesoldeerd, om foutcode te voorkomen.
Eind oordeel is icm de sebring einddempers een leuk geluidje. Op het gas iets scheller in hoge toeren. Geluid in auto minimaal harder. Nu heb ik ook een K&N filter zonder resonantiekast en deze overstemt de boel bij volgas situatie.
Vermogenswinst, geen idee... :-) Foto's, vergeten....
ops:
Extra "bung" aan de pijp gemaakt voor 2de lambda. Tevens een o2 fooler er tussen gesoldeerd, om foutcode te voorkomen.
Eind oordeel is icm de sebring einddempers een leuk geluidje. Op het gas iets scheller in hoge toeren. Geluid in auto minimaal harder. Nu heb ik ook een K&N filter zonder resonantiekast en deze overstemt de boel bij volgas situatie.
Vermogenswinst, geen idee... :-) Foto's, vergeten....

Afgelopen week ook bij de dealer geweest. Nieuwe motorsteuntjes, wielkastrandlijsten en nokkenaskeerringen voor de coupe.
En voor de accord de bekende hydro spanelement. Aiaiai wasda duur zeg... :?
Tevens 2 gebruikte ITR H-logo's voor en achterzijde. 1 heeft zn plek in de grille van de ATR al gevonden.

En voor de accord de bekende hydro spanelement. Aiaiai wasda duur zeg... :?
Tevens 2 gebruikte ITR H-logo's voor en achterzijde. 1 heeft zn plek in de grille van de ATR al gevonden.

grote update voor de ATR...
Nieuwe NH-0 lak met blanke laklaag. De lak op de motorkap en achterklep was slecht (orgineel geen blanke lak). Tevens moest voorbumper gespoten worden. Aangezien ik geen kleurverchil wil, was dit voor mij de juiste keuze. De ATR staat nu bij de spuiter...
Ook al de honda dealer blij gemaakt met wat bestellingen. Veel nieuwe rubbers een clipjes en dergelijke. Wat een geld, wat een geld, die rotclipjes... zucht...
Hopelijk krijg ik de auto volgende week terug...
Tevens een paar kleine optische wijzingen voor de ATR...
Nieuwe NH-0 lak met blanke laklaag. De lak op de motorkap en achterklep was slecht (orgineel geen blanke lak). Tevens moest voorbumper gespoten worden. Aangezien ik geen kleurverchil wil, was dit voor mij de juiste keuze. De ATR staat nu bij de spuiter...
Ook al de honda dealer blij gemaakt met wat bestellingen. Veel nieuwe rubbers een clipjes en dergelijke. Wat een geld, wat een geld, die rotclipjes... zucht...
Hopelijk krijg ik de auto volgende week terug...
Tevens een paar kleine optische wijzingen voor de ATR...